«علیرضا یوسفی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 443 هزار فقره از این خدمات مربوط به ترافیک مرسوله های عادی، 62 هزار فقره ترافیک پیشتاز، 54 هزار مورد مرسوله های پست سفارشی و بخشی نیز در زمینه سایر ترافیک ها و خدمات دیگر انجام شد.
وی تصریح کرد: 32 صندوق پستی در سطح شهر ساوه برای خدمات به شهروندان مستقر و به طور میانگین در هر روستای این شهرستان نیز یک صندوق پست تعبیه شده است.
به گفته این مسئول،‌ خدمات پستی ارائه شده در مدت یاد شده شامل مقاصد داخلی و همچنین کشورهای خارجی بوده است.
یوسفی اظهار داشت: 14 دفتر پیشخوان دولت و 11 نمایندگی پست در سطح شهرها و 12 دفتر آی.سی.تی روستایی نیز در شهرستان ساوه مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند.
رئیس اداره پست شهرستان ساوه در مورد بیمه محموله های پستی، توضیح داد: اشیائی مانند طلا و اقلام زینتی بر اساس فاکتور، اظهارات فرستنده و سنجش وزن، بیمه و به صورت پلمپ شده به مقصد ارسال می شوند و سایر مرسوله های پستی با ارزش، تا سقف 300 میلیون ریال با دریافت یک پنج هزارم ارزش آن کالا، بیمه و ارسال می شوند.
یوسفی همچنین از اجرای طرح پست لجستیک در شهرستان ساوه با هدف ارائه خدمات بهتر به واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و افزود: در این طرح، مرسوله واحدهای یاد شده از درب شرکت تا مقصد نهایی با تخفیف ویژه منتقل می شود.
به گفته این مسئول، اجرای طرح ملی «بهنگام سازی نشانی های مکانی» بر مبنای استاندارد تعریف شده و تعیین مختصات جغرافیایی (GNAF) در راستای ضوابط اجرایی دولت الکترونیک نیز در شهرستان ساوه به اتمام رسید.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح با هدف استاندارد سازی و ارایه نشانی انحصاری برای هر مکان مسکونی، تجاری، اداری در مهر امسال عملیاتی شد.
رئیس اداره پست شهرستان ساوه افزود: بر اساس این طرح، بانک های اطلاعاتی در شرکت پست ایجاد شده اند و هر مکانی با یک آدرس منحصر به فرد شناسایی می شود تا بدین ترتیب مشکلاتی که در گذشته در این زمینه وجود داشت، برطرف شود.
شهرستان ساوه دارای 285 هزار نفر جمعیت است و در مرکز این شهرستان نیز افزون بر 67 هزار خانوار زندگی می کنند.
6539/9921/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.