به گزارش ایرنا، سید « علی آقازاده» روز دوشنبه در دیدار با خیران حوزه بهزیستی استان مرکزی، افزود: اعتبار بخش دولتی جوابگوی نیاز گروه های هدف بهزیستی نیست و کمک های تعریف شده و هدفمند خیران در این شرایط توانسته دایره مدیریت کیفی خدمات به نیازمندان و مددجویان این نهاد حمایتی را فراهم کند.
وی اظهار داشت: برای عبور از شرایط سخت کشور تکیه بر همبستگی بزرگترین سرمایه است و خیران حوزه اجتماعی با درک این مهم بالاترین تعامل را با نهادهای حمایتی دارند.
استاندار مرکزی گفت: حوزه اجتماعی فارغ از مسایل سیاسی و جناحی است و باید دستگاه های خدمات رسان به دور از هر تعصب، افراط و تفریط تنها به ماموریت های تخصصی محوله برای اقشار آسیب دیده و در معرض آسیب می پردازند.
آقازاده افزود: خیران با درک عمیق از مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیازمندان دستگاه های خدماتی را بی هیچ چشم داشتی کمک می کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: مدیریت اثربخش در تسهیل امور در بهزیستی به عنوان اولویت تعریف شده و برای نمونه در ماه های اخیر کودکان شیرخوارگاه استان با روان سازی امور و سرعت بیشتر به خانواده های واجد شرایط سپرده شده اند و این مهم از اقدامات ارزشمند محسوب می شود.
استاندار مرکزی گفت: ساختمان در حال ساخت شیرخوارگاه استان تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن 2حدود 3 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: عملیات اجرایی شیرخوارگاه استان از طرح های نیمه تمام بهزیستی استان است که تاکنون 17 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.
«زهرا امینی» افزود: عملیات اجرایی این طرح عمرانی به دلیل نبود منابع مالی حدود یک سال و نیم است که متوقف شده و چون طرح خیرساز است تخصیص اعتبار دولتی برای آن ممکن نیست.
وی اظهار داشت: تنها شیرخوارگاه استان با ظرفیت 30 کودک نیازمند به بازسازی و تعمیرات است و باید برای ساخت شیرخوارگاه جدید از حمایت و کمک های خیران استان استفاده شود.
65 هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.