به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک افزود: نوسان قیمت دلار و مشکلات کنونی نیازمند نظارت دستگاهای مربوطه است و این مهم باید توسط نهادهای متولی مدیریت شود.
وی اظهار داشت: 20 تا 30 میلیارد دلار فرار سرمایه در کشور اتفاق می افتد و در این میان عده ای اخلالگر با هدف کسب درآمد سرشار به اقتصاد شهروندان و جامعه آسیب وارد می کنند.
امام جمعه اراک گفت: درآمد ارزی برای کشور مهم است و باید با برنامه ریزی مدون و مدیریت از نوسانات نرخ ارز جلوگیری کرد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: با افزایش روحیه امید و ایجاد هم افزایی دشمنان ناامید و با اتکا به داشته های داخلی و استفاده از ظرفیت ملی پیروزی و گذر از شرایط فعلی دور از انتظار نیست.
امام جمعه اراک اظهار داشت: استقلال کشور با خون 230 هزار شهید حاصل شده بنابراین باید با تمام توان از آزادی کشور دفاع کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در جریان سفر رئیس جمهوری به سازمان ملل بدترین رسوایی برای آمریکا به بار آمد و حاضران به سخنان ترامپ خندیدند.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: افرادی که توان و فرصت دارند در اربیعن حسینی شرکت کنند و استان مرکزی به عنوان استان عبوری باید با تدارک میزبانی شایسته از زائران اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشد.
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.