به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز عید قربان به فعالیت گسترده دشمنان در شبکه های رادیو و تلویزیونی و فضای مجازی اشاره کرد و افزود: ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی، ایجاد فاصله بین مردم با مسئولان، تفرقه افکنی بین دولتمردان و ترویج یاس و نا امیدی از اهداف شوم آنان است.
خطیب نماز عید قربان گفت: آمریکا با تحریم های کمرشکن به خیال واهی خود قصد شکست جمهوری اسلامی و مردم را دارد در حالی که شهروندان غیور در 40 سال اخیر بارها و بارها با به نمایش گداشتن عشق و دلدادگی، انس و الفتشان را به نظام الهی ثابت کرده اند.
او ادامه داد: این بار نیز مردم خداجوی ایران اسلامی با صبر و شکیبایی مشکلات را پشت سر گذاشته و بار دیگر به پیروزی دست خواهند یافت.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: حل این مشکلات توسط مسئولان یک تکلیف شرعی و ملی است.
وی خطاب به مسئولان گفت: به یاد بیاورید که این مردم برای استقرار و حفظ نظام الهی تا پای جان ایستادگی کرده و از هیچگونه فداکاری دریغ نورزیدند لذا هم اکنون برشماست که برای حل مشکلات آنان دمی نیاسایید.
یوسف پور همچنین به ترویج بی فرهنگی و بداخلاقی از قبیل بد حجابی، اعتیاد، بزهکاری، طلاق و غیره در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان فرهنگی با بهره گیری از احکام شرع و ترویج سیره بزرگان دین باید در کاهش هرچه بیشتر این معظلات بکوشند.
وی از تخریب شخصیت در بین برخی از مسئولان انتقاد و تصریح کرد: هرگونه انتقاد باید محترمانه و در چارچوب قانون باشد و مسئولان بدانند که با تخریب یکدیگر، ناخواسته از دشمنان پیروی کرده اند.
امام جمعه موقت ساری همچنین عید قربان را بر اساس شرع اسلام بازگشت به خویشتن خویش معنی کرد و افزود: هریک از اعیاد مذهبی برای مومنان فرصتی را فراهم می کند تا مروری به عملکرد خویش داشته با شند.
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.