به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان عصر روز چهارشنبه در نشست معاونان و دبیران ستاد مبارزه با مواد مخدر هفت استان کشور در ساری افزود : سیاست دولت تدبیر و امید در مبارزه با مواد مخدر اجتماعی کردن آن و بهره گیری از توان مردمی در قالب سمن هاست.
وی تاکید کرد : باید تشکل های مردم نهاد از تخصص نیروهای کارآمد در این حوزه استفاده کنند و کارها نیز لازم است با برنامه و بهره گیری از تجهیزات روز باشد.
حسین زادگان آگاهی رسانی از سوء مصرف مواد مخدر را مسئولیت اجتماعی همگانی و از مراحل اصلی اجتماعی شدن مبارزه دانست و گفت : نیروهای انتظامی و امنیتی در زمینه مبارزه با مصرف و قاچاق مواد مخدر ، اقدامات موثری انجام داده اند و شهدایی را در این مسیر تقدیم کرده‌اند و به پاس خون آن شهدا ، باید در مبارزه با مواد مخدر، تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی افزود : استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی در طول سالیان پیروزی انقلاب اسلامی از راههای مختلفی وارد شده اند تا بتوانند به این نظام آسیب برسانند و یکی از آن راهها آلوده کردن جوانان ما به استعمال مواد مخدر است .
معاون استاندار مازندران برگزاری همایش معاونان و دبیران کمیسیون مبارزه با مواد مخدر هفت استان کشور در ساری را فرصتی برای تبادل نظر و بهره گیری استانی در مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت : باید برنامه های خود را در مبارزه با مواد مخدر ضمن برخورداری از توان مردم و تشکل های مردم نهاد روزآمد کنیم و کارکردهای پیشین نیز مورد آسیب شناسی بیرونی قرار گیرد.
در مازندران طبق آمار حدود 60 هزار معتاد شناسایی شدند که حدود 56 هزار نفرشان در مراکز درمانی در حال ترک اعتیاد هستند.
همایش معاونان سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استان های استان های مازندران، تهران، البرز، قزوین، گیلان، گلستان و سمنان با رویکرد گفتمان سازی و اجتماعی سازی مبارزه با مواد مخدر در ساری برگزار شد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.