به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،استاندار مازندران، گفت: 593 واحد تولیدی استان از 347 میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق تولید در سال 96 بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید استان با اشاره به این که مصوبات این کارگروه باید پایش و بررسی شود، گفت: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تقویت تولید و اشتغال همه باید غیرتمندانه عمل کنند.

استاندار با بیان این که تقاضا برای کار و سرمایه گذاری در مازندران شتاب یافته است، تصریح نمود: چرخه تولید باید مدیریت شود و با بازار انطباق داشته باشد.

رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بر تشکیل کمیته ای برای کمک به وصول مطالبات بانک ها تاکید کرد و افزود: منابع مناسب باید وارد چرخه اقتصاد استان شود.

وی حرکت برای رونق تولید و اقتصاد پویا را مهم ترین کار در این راستا بیان کرد و عنوان داشت: از تولید به معنای واقعی کلمه باید حمایت شود.

استاندار با اشاره به این که جامعه از بیکاری جوانان و فارغ التحصیلان رنج می برد، خاطر نشان ساخت: خروجی ستاد تسهیل باید رونق تولید و اشتغال باشد و در حوزه اشتغال یک اتفاق واقعی باید رخ دهد.

اسلامی با اشاره به این که نباید ریسک مدیریت و جرات تصمیم گیری کاهش یابد، افزود: پایدار سازی اشتغال و رونق تولید باید اتفاق بیفتد.

گفتنی است، در این جلسه با حضور استاندار، نحوه اجرایی نمودن بند ( و ) تبصره 16 قانون بودجه سال 97 برای تسویه مطالبات شبکه بانک ها و استفاده بنگاه های تولیدی از مشوق ها و مشکلات واحدهای تولیدی شیک بافت و آسمان تاب، پرورش شتر مرغ حسینی، مازند نور، پارس پویش بابلسر و نگین سبز برنا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 936041
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.