به گزارش خبرنگار ایرنا ، قربانعلی ولیزاده روز شنبه در جلسه شورای اداری بابل افزود : دولت برای سال جاری هم در این حوزه 235 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است و با سرمایه گذاری در این بخش شاهد اشتغال و تثبیت جمعیت روستایی آن خواهیم بود.
وی اظهار داشت : همچنین دولت در سال جاری 990 میلیارد ریال برای اشتغال فراگیر در سطح شهرستان برای تولید کنندگان و صنعتگران در نظر گرفته است که امیدواریم با توزیع این سرمایه بتوانیم زمینه اشتغال و رونق اقتصادی را برای شهرستان بابل به ارمغان بیاوریم.
او افزود : امروز حمایت از کالای ایرانی را باید به عنوان یک منشور برای کشور در نظر بگیریم و همه برای تحقق آن تلاش کنیم.
ولیزاده گفت : بدون تردید شعار سال یعنی حمایت از تولید و رونق اقتصادی چراغ راه ماست و با اقدامات حمایتی که از سوی دولت انجام می شود ، می توانیم زمینه تولید و اشتغال پایدار رافراهم کنیم.
فرماندار بابل افزود : آمریکا با خروج از برجام بدعهدی های خود را کامل کرده است و تردیدی نداریم که دولت و ملت با تدابیری که اتخاذ می کند این توطئه را خنثی کرده و کشور در مسیر تکامل حرکت می کند.
وی ادامه : ملت ایران همیشه در کنار مسئولان به فکر پیشرفت و توسعه کشور هستند و ما هم باید قدر این مردم را بدانیم و با ارائه خدمات مطلوب، قدرشناس زحمت های آنان باشیم.
ولیزاده بیان کرد : رضایتمندی مردم در دولت تدبیر و امید بسیار حائز اهمیت است و همه مدیران شهرستان وظیفه دارند با ارائه خدمات شایسته به مردم خدمت کنند.
شهرستان بابل 530 هزار نفر جمعیت دارد.
/1654/7328
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.