به گزارش خبرنگار ایرنا ، قاسم حسن زاده امیری شامگاه یکشنبه پس از ناکامی تیمش که باعث ناراحتی و خشم هواداران بابلی حاضر در ورزشگاه هفت تیر بابل شده بود ، افزود : از نظر ما ، شما هواداران با غیرت ها، با شرف ها و با وجدان ها هستید و حق ما بود که به لیگ برتر برویم.
وی گفت : خدا را شاهد می گیرم و همه می دانند که حق با ما بوده و هر سال به همین شکل سر تیم خونه به خونه را می برند.
او افزود : از شما خواهش می کنم که به اعصاب خود مسلط باشید. دیگر نتیجه مسابقه را همه دیدند که در زمین مسابقه مشخص نشد و در بیرون از زمین فوتبال مشخص شده بود.
مالک باشگاه خونه به خونه گفت : آدم هایی که واقعا نمی خواستند خونه به خونه به لیگ برتر برود ، امروز خیلی خوشحال هستند ، ولی من امروز شرمنده شما هستم که با این وضع ناراحت به خانه ها بر می گردید.
** از بیرون تیم شلوغ کاری می کردند
حسن زاده امیری با اشاره به این موضوع که تیمش در چند مسابقه اخیر با چند بازیکن مصدوم و محروم برابر حریفان حاضر می شد ، اظهار داشت : واقعا نمی گذاشتند که ما بازیکنان خودمان را دراختیار داشته باشیم و از بیرون شلوغ کاری علیه تیم و بازیکنان ما ایجاد می کردند و من نخواستم اینها را در آن زمان بگویم تا مبادا تیم در شرایط بازی های حساس دچار حاشیه شود.
وی افزود : امروز با قدرت می گویم که سربلند و باافتخار شما هواداران واقعی خونه به خونه هستید.
** پاداش درقبال بازی ضدفوتبال مقابل خونه به خونه
مالک باشگاه خونه به خونه همچنین سرمربیان تیم های رقیب را نیز از انتقاداتش بی نصیب نگذاشت و گفت : همه شما دیدید که یک عده مازندرانی امروز چکار می کردند، برای چی ؟ چون از تیم حریف پول گرفته بودند.
وی افزود : آنها پاداش گرفته بودند که جلوی ما ضد فوتبال بازی کنند و این بازی برابر برق جدید شیراز ضد فوتبال بود.
او ادامه داد : آقایانی که سرمربی تیم های دیگر شدید ، باعث افتخار ما هستید ، اما این فوتبال نیست ، این ضد فوتبال است.
مالک باشگاه خونه به خونه خطاب به هوادارن تیمش گفت : شهر بابل متعلق به شماست و زندگی ادامه خواهد داشت و ناامید نباشد و ما از جمیع جهات شرمنده شما هواداران و محبت های شما هستیم.
وی افزود : خداوند جای حق نشسته و حتما تا چند روز آینده خیلی چیزها ثابت خواهد شد و مطمئن باشید که از حق شما هواداران نمی گذرم و تا هر کجا که باشد ، پیگیری خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های خونه به خونه مازندران و برق جدید شیراز در هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که شاگردان ' دراگان اسکوچیچ' در تیم خونه به خونه با وجود پیروزی 2 بر یک برابر میهمان خود ، به واسطه گل زده کمتر نسبت به تیم نساجی دیگر تیم این استان، شانس مستقیم صعود به لیگ برتر را از دست دادند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.