محمد اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری با تاکید بر این که ظرفیت بالای فوتبالی استان باید مورد حمایت مردمی قرار گیرد ، افزود : مدیریت ارشد استان نیز از تیم های ورزشی در حوزه های فعالیت استانی و ملی به خصوص فوتبال در حد توان حمایت می کند.
نماینده عالی دولت در مازندران به احتمال صعود هر دو نماینده استان از لیگ دسته یک به لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت : اگر چه صعود به لیگ برتر مهم است بویژه این که مازندران سالهاست نماینده ای در این سطح ندارد ، ولی ماندن در لیگ برتر مهم تر است و این کار هم نیاز به پشتوانه محکم دارد.
اسلامی افزود : تیم های ما باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که با صعود به لیگ برتر به روند حضورشان در این رقابت ها تداوم بخشند و من امیدوارم با صعود هر دو مازندران به لیگ برتر ، شاهد خوشحالی همه مردم مازندران باشم .
مسابقات لیگ دسته یک امروز با بازی همزمان 19 تیم در 9 شهر کشور به خط پایان می رسد و 2 تیم صعود کننده به لیگ برتر در این میان مشخص می شوند .
تیم های خونه به خونه و نساجی قائمشهر دو نماینده مازندران در لیگ دسته اول جام آزادگان هستند که هر دو از 33 بازی با 61 امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند و هر دو تیم شانس صعود به لیگ برتر را در بازی سرنوشت ساز امروز دارند .
در هفته 34 رقابت های لیگ دسته اول خونه به خونه در بابل میزبان برق جدید شیراز و نساجی قائمشهر در تهران میهمان راه آهن تهران است.
برد هر دو تیم مازنی در آخرین دیدار به شرط باخت تیم رقیب صدر جدولی نفت مسجد سلیمان می تواند خونه به خونه و نساجی را همزمان لیگ برتری کند با این تفاوت که نساجی برای رسیدن به لیگ برتر در صورت باخت مسجد سلیمان نیاز به حداقل زدن چهار گل دارد.
همچنین در صورت باخت احتمالی هر دو نماینده مازندران در بازی آخر ، این تیم فجر سپاسی شیراز است که با مسجد سلیمان به لیگ برتر می روند.
در رقابت های لیگ دسته اول 18 تیم حضور دارند که سه تیم به دسته دوم سقوط می کنند که صبا و راه آهن از تهران و ایرانجوان از بوشهر 3 تیمی بودند که از دو هفته قبل سقوطشان مسجل شد.
برای صعود نیز بر روی کاغذ با اتفاق فوتبالی شانش برای چهار تیم مسجد سلیمان، خونه به خونه، نساجی وفجر وجود دارد که شانس مسجد سلیمان به دلیل 3 امتیاز بیشتر از دیگران بیشتر است و برای تیم دومی صعود کننده نیز خونه به خونه و نساجی بدون توجه به تفاضل گل شانس برابر دارند و با کشیدن شدن نتایج به گل شماری این خونه به خونه است که شانس بیشتری دارد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.