استاندار مازندران گفت:جریان اقتصادی مازندران رو به رشد است.

به گزارش  ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری،  استاندار مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با اشاره به این که اقتدار ما مرهون جان فشانی شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است، گفت: امروز؛ کشورهای بسیاری هستند که یک قدرت و ظرفیت اقتصادی به حساب می آیند، لیکن تحت سلطه قرار دارند.

استاندار گفت: در سایه ولایت مداری، یکپارچگی، وحدت، ایمان و وحدت کلمه و کلمه اللهی که امام راحل ما را با آن متحد ساخت به یک قدرت تبدیل شدیم و از هیچ قدرتی تبعیت نمی کنیم، رای ما رای خودمان است و روی پای خود ایستاده ایم و تبعیت از سفارتخانه ها نمی کنیم. کشورهای بزرگ، سفارتخانه ها در آن تاثیرگذارند.

اسلامی، افزود: حاکمیت الهی جمهوری اسلامی و جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی به اعتبار از خود گذشتگی شهدای ما به این مرحله رسیده است. این امنیت، قدرت و آسایش در این مقطع پر تلاطم حاصل خون شهدای والامقام ماست.

استاندار با اشاره به این که قدرت، محورهای مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی دارد، افزود: حاصل این ها قدرت دیپلماسی و پیشبرد اهداف ملی در صحنه جهانی است. حضور حداکثری مردم در صحنه بالاترین قدرت برای حاکمیت است. به لحاظ نظامی، قابلیت ایثار و شهادت، جلوه های قدرت هستند.

وی با اشاره این که مازندران در دفاع مقدس، سرآمد حضور در صحنه بوده و در انتخابات جزو استان های بی نظیر با نرخ مشارکت بالای 92 درصد بوده است، گفت: این افتخاری برای دیار علویان است که مردم به سرنوشت خود حساسند.

استاندار با بیان این که علیرغم کارشکنی و تخریب دشمنان در حوزه های اقتصادی، سال 96 را باید سال موفقی ارزیابی کنیم، افزود: شاخص های استان مازندران به شهادت مرکز آمار ایران رو به رشد است و شاهد رشد اشتغال و رشد اقتصادی و کاهش بیکاری بوده ایم و شرکت های موثر مازندران در سال 96 نسبت به سال 95 رشد تولید داشتند.

اسلامی با بیان این که میزان صید و صیادی استان در سال 96 در قیاس با سال 95، حدود 60 درصد افزایش را نشان می دهد، خاطر نشان ساخت: جریان اقتصادی مازندران رو به رشد است.

وی گفت: در تلاشیم تا با توسعه مشاغل نوین، جریان اشتغال دانش آموختگان استان تقویت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.