ذکریا اشکپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این مسافران که در یکی از خیابان های محمود آباد در چادر مسافرتی اسکان داشتند ، به خاطر روشن کردن گاز پیک نیک برای گرم کردن خودشان ، دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شدند.
وی ادامه داد : ساعت حدود چهار بامداد امروز پس از تماس های مردمی و اعلام وقوع این حادثه، نیروهای امدادی بلافاصله در محل حضور یافتند و حادثه دیدگان را به بیمارستان شهدای محمود آباد منتقل کردند.
سخنگوی اورژانس مازندران سن این چهار مسافر که اعضای یک خانواده بودند 2 خانم 45 و 23 ساله و دختربچه 6 ساله و پسربچه 9 ساله اعلام کرد .
وی گفت : خوشبختانه حال هیچ یک از مصدومین وخیم اعلام نشد.
اشکپور گرم کردن چادر با وسایل گازسوز و غیر ایمن همچون گاز پیک نیک را کاری خطر آفرین و همچنین مرگبار دانست و از مسافران خواست تا به هیچ وجه وسایل گرمازا اعم از گازی و برقی در چادر روشن نکنند.
چادر خوابی از پدیده های متداول و رایجی که برخی مسافران برای چند روز اقامت در مازندران بکار می گیرند که همواره مشکل ساز است .
براساس اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از 27 اسفند تاکنون حدود 40 هزار چادر در پارک ها و حاشیه معابر شهری این استان توسط مسافران نوروزی برپا شد .
طبق امارهای رسمی طی 10 روز گذشته حضور بیش از هشت میلیون مسافر نوروزی در اقامتگاههای رسمی و غیررسمی استان مازندران ثبت شد.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.