استاندار مازندران گفت:نیروهای مرزبانی، نیروهایی جان بر کف هستند

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی، استاندار مازندران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده دریابانی استان در بابلسر، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، با اشاره به این که نیروی انتظامی نیرویی همیشه حاضر در عرصه و صحنه خطر و نیرویی جان بر کف است، یاد آور شد: نیروی انتظامی و بویژه مرزبانی، نیروهای جان برکفی هستند که همیشه خطر در کمین آن هاست و با ایمان راسخ، عاشقانه، غیرتمندانه و هوشمندانه در صحنه مخاطرات با کیفیتی بالا به ایفای رسالت خود می پردازند.

استاندار، مواجهه با مخاطرات غافلگیرانه را وجه تمایز وظایف مرزبانی با دیگر نیروهای نظامی توصیف نمود و گفت: انواع و اقسام انگیزه ها و دلایل برای درگیری های مرزبانی وجود دارد و صحنه هایی که مرزبانی در جای جای کشور با آن مواجه است گوناگون است و این قدرت تشخیص، ظرفیت نظارت، کنترل و پایش و استفاده از سامانه های پیشرفته، جزو ملزوماتی بوده که جوهره ایمان و قدرت عملکردی و مدیریتی مرزبانی ناجا در مرزهای آبی و خشکی، وضعیتی ایمن برای ما رقم زده است.

رییس شورای تامین استان، با اشاره به این که نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی مازندران نیروهایی یکدست، همدل و یکپارچه هستند، تصریح نمود: تجلی کفایت، ظرفیت و بلوغ کاری این نیروهای خدوم را در بسیاری از صحنه های مهم کشور و استان می توان ملاحظه کرد. استاندار با تاکید بر این که نیازمند نظام هماهنگ، یکپارچه و مدیریت همگرا و افزایش پاسخ گویی در دستگاه های اجرایی هستیم، افزود: باید با انجام وظیفه به هنگام، رضایت مردم را جلب کنیم و ضریب امنیت را با تعامل مردم و دولت ارتقا دهیم که شاهد حضور همه جانبه مردم در صحنه های مختلف باشیم که بحمدالله حضور مردم مازندران در روند پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس پررنگ بوده است.

وی با اشاره به این که یاد و خاطره شهدای والامقام در مازندران همواره زنده است و هفته ای نیست که در استان شاهد برگزاری یادواره ای نباشیم، گفت: مردم مازندران، مردمی سخت کوش، ولایی و بسیجی و متعهد به انقلاب هستند و برای تعیین سرنوشت خویش احساس مسئولیت می کنند و در انتخابات همواره حضور حداکثری دارند و در انتخابات اخیر بیش از 90 درصد مشارکت داشته اند و این رتبه ها و امتیاز ها، مدال افتخاری بر سینه مردم مازندران است.

استاندار عنوان داشت: امیدواریم در پیشبرد وظایف مان، یکپارچگی و هماهنگی بیشتری را در استان شاهد باشیم و روند توسعه مازندران را شتاب ببخشیم.

در این مراسم با حضور استاندار مازندران از تلاش های سرتیپ دوم پاسدار هوشنگ حسینی تقدیر و سرهنگ سید تقی حسینی به عنوان فرمانده جدید دریابانی مازندران معرفی شد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.