رضا نوروزی جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این پایگاهها در نقاط شلوغ و پر جمعیت شهرها از جمله میادین مستقر هستند تا در آستانه سال نو ، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از محرومان اقدام کنند .
وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با رویکرد ' چهره به چهره ' در مازندران برگزار می شود ، ادامه داد : امسال با کاهش تعداد پایگاههای جمع آوری ، تلاش داریم تا با حضور در شرکت ها ، واحدهای صنفی و همچنین ادارات به دنبال جمع آوری کمک های مردمی برای محرومان باشیم .
کمیته امداد مازندران پترستل 300 پایگاه جشن نیکوکاری در استان برپا کرده بود.
نوروزی همچنین از توزیع 500 هزار پاکت هدیه میان دانش آموزان مازندرانی برای کمک به نیازمندان در این جشن خبر داد و گفت که فردا ، 16 اسفند همزمان با سراسر کشور با نواختن جشن نیکوکاری در تمامی مدارس استان ، دانش آموزان به کمک هم کلاسی های محروم خود می روند .
وی تعداد دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد مازندران را بیش از هشت هزار نفر اعلام کرد و افزود : کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری مدارس ، صرف هزینه نیازهای آموزشی دانش آموزان نیازمند همان مدرسه می شود .
مدیر کل کمیته امداد مازندران کمک هزینه تقویت بنیه تحصیلی ، پرداخت کمک هزینه آمادگی کنکور و راهیابی به دانشگاه ، کمک هزینه شهریه دانش آموزان نخبه و استعدادهای برتر ، پرداخت کمک هزینه تحصیلی در مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش را از جمله سرفصل های کمک به دانش آموزان محروم زیر پوشش این نهاد نام برد .
وی با اشاره به اینکه هفته نیکوکاری تا 18 اسفند ادامه دارد ، اضافه کرد : برنامه های نمادین و اصلی این هفته در روزهای 16 ، 17 و 18 اسفند در مدارس ، پایگاه های کمیته امداد و مصلی های نماز جمعه برگزار می شود .
به گفته نوروزی جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان تنها به همین هفته خلاصه نمی شود و تا پایان سال این روند جمع آوری کمک های مردم با برپا بودن پایگاه ها ادامه خواهد داشت .
وی همچنین از مردم خواست تا با شماره گیری آنی پرداخت به شماره #011*1*8877* با تفلن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر در این خدا پسندانه مشارکت بکنند .
نوعدوستان مازندران در جشن نیکوکاری پارسال 77 میلیارد ریال به محرومان کمک کردند .
چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران بر سر 71 هزار و 500 خانوار این استان گسترانده است که از حیث تعداد خانوار 6 و نیم درصد خانوارهای استان زیر پوشش این نهاد قرار دارند .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.