به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران که معوقه از هفته بیست و یکم بود عصر پنجشنبه در حضور حدود چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه هفت تیر بابل با نتیجه 2 بر 1 خاتمه یافت تا تیم میزبان با صعود یک پله ای در جدول انتقام شکست بازی رفت را نیز از نساجی ها گرفته باشد.
اگر چه نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود ، ولی در آغاز نیمه دوم این مسابقه ، شاگردان ' دراگان اسکوچیچ ' در تیم خونه به خونه مازندران با حمایت پرشور هواداران خودی بازی را بهتر آغاز کردند و در یکی از موقعیت های خطرناک خود در دقیقه 75 و روی سانتر محمد قاسمی نژاد از جناح و ضربه سر ' سجاد آشوری ' به گل نخست مسابقه دست یافت.
سجاد عاشوری پس از زدن گلش به احترام هواداران نساجی خوشحالی نکرد ، اما به فاصله کمتر چهار دقیقه و پس از گل تیم خونه به خونه و روی یک ضدحمله تند و تیز از سوی نساجی چی ها در داخل محوطه جریمه تیم میزبان صاحب ضربه پنالتی شدند.
این پنالتی تیم نساجی را محمد عباس زاده به گل نخست تیمش و تساوی بخش را وارد دروازه سالاری در تیم خونه به خونه کرد.
اما این پایان کار دو تیم نبود و خونه به خونه ای ها در چهار دقیقه وقت اضافه ای که از سوی زاهدی فر داور اول این دیدار اعلام شده بود بهترین استفاده را بردند و توسط روح الله باقری به گل دوم و پیروزی بخش در این مسابقه دست یافتند.
خونه به خونه مازندران با کسب 3 امتیاز بازی دربی برابر نساجی 39 امتیازی شد و جای نساجی را در رده سوم جدول گرفت.
تیم نساجی هم با باخت در این مسابقه همچنان با 39 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار گرفت.
دیدار دو تیم که پیشتر در روزهای هشتم و نهم بهمن ماه به علت بارش شدید برف و باران لغو شده بود.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.