به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری از ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه انقلاب یاد کرد و افزود: با تکیه بر این نعمت الهی همواره بر دشمنان چیره خواهیم شد.
وی اضافه کرد: به یمن ولایت فقیه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب معنوی جهان است لذا همه ما باید در حفظ این نعمت بزرگ بکوشیم.
او با اشاره به اینکه دشمنان سعی در ایجاد نا امیدی و دلسردی مردم از نظام را دارند ، گفت : رسیدگی به وضعیت معیشتی و حل مشکلات شهروندان و ایجاد امیدواری در جامعه باید در دستور کار همه مسئولان قرار بگیرد.
خطیب موقت جمعه ساری به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و از عموم مسئولان خواست تا در برگزاری هرچه با شکوه تر این جشن بزرگ بکوشند و رسانه ها نیز در انعکاس مراسم مذکور تلاش کنند.
وی همچنین از رسانه های خبری خواست تا از دامن زدن به هرگونه تنش سیاسی جدا پرهیز کنند و به یاد داشته باشند که حکومت الهی که توسط جانفشانی های این مردم ولایت مدار استقرار یافته نباید دستخوش اختلافات جناحی شود.
یوسف پور ایام فاطمیه را به عموم مسلمین تسلیت گفت و ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم مربوطه از بانوان خواست تا این بانوی بزرگوار را الگوی خویش قرار بدهند.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.