علیرضا یونسی رستمی عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : امروز مطالبات به حقی از سوی مردم وجود دارد که باید با آرامش ، امنیت و نظم در چارچوب قانون پیگیری و اجرائی شود ، ولی لازم است با همبستگی و انسجام ملی اجازه توطئه و فتنه انگیزی در بهره گیری از این مطالبات را به دشمنان ندهیم.
وی تاکید کرد : در نظام جمهوری اسلامی همواره مسیر پیگیری و احقاق حق و مطالبات مردم باز است و در قانون اساسی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به این حقوق تاکید شده است.
معاون استاندار مازندران اظهار داشت : در شرایط کنونی که تمام دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی برای تحریک و تهییج مردم به تجمع به دنبال ایجاد ناآرامی در داخل کشورند ، مردم ما باید اجازه بهره گیری از این وضعیت را به دشمنان ندهند.
یونسی با اشاره به استفاده دشمنان از فضای مجازی برای تخریب و سلب امنیت و قانون شکنی در داخل کشور ، به خانواده ها توصیه کرد تا مواظب احساسات پاک جوانان خود باشند تا از قبل فضای مجازی این احساساست مورد سوء استفاده قرار نگیرد.
معاون استاندار مازندران گفت : مدیران دولت در این خطه شمال کشور نیز خود را موظف به پیگیری مطالبات مردم می دانند و از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد.
یونسی بار دیگر بربه حق بودن مطالبات مردم تاکید کرد و خواهان پیگیری این مطالبات از طریق مجاری قانونی و در فضای آرام شد.
وی اضافه کرد : خدمتگزاران مردم در استان با اشراف اطلاعاتی برای تامین امنیت عمومی آمادگی کامل دارند و با عوامل و صحنه گردانان جریان خشونت و مخل امنیت عمومی نیز بشدت برخورد می کند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.