محسن رضوی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در چند روز اخیر با پوشش گسترده خبری و پررنگ کردن اعتراض ها در شهرهای ایران به نحوی خاص،‌ همانند سال 88، تضعیف نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند.
وی ادامه داد: در این راستا رسانه های معاند نظام به ویژه در سالگرد حماسه 9 دی، دستاوردهای بزرگ انقلاب را کمرنگ جلوه داده اند و تلاش می کنند تا این اعتراض ها را تداوم فتنه سال 88 نشان دهند.
رضوی نیا با اشاره به نمایش آتش زدن پرچم ایران در رسانه های بیگانه افزود: آتش زدن پرچم یک کشور از سوی مردم در دنیا سابقه ندارد و این نوعی خود سوزی هویت فرهنگی چند هزار ساله کشور محسوب می شود و افرادی خاص با ترغیب رسانه های ضد ایرانی بدنبال اجرای نقشه های آنان هستند و سپس این رخداد زشت را در سطح وسیع منعکس می کنند.
استاد جامعه شناسی دانشگاه فرهنگیان نوشهر گفت: در تجمع های اعتراض آمیز اخیر ،مردم دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی را زیر سئوال نبردند بلکه اعتماد مردم به دولتمردان کاهش یافته است و برخی فرصت طلب های سیاسی نیز از تجمع اعتراض آمیز مردم سوء استفاده کردند.
وی تصریح کرد: وعده های انتخاباتی دولتمردان محقق نشده و امروز مردم برغم بیکاری شاهد افراد چند شغله، حقوق های نجومی و اختلاس هستند.
رضوی نیا با اشاره به نقش تعیین کننده وضعیت اقتصادی مردم در ایجاد وحدت و انسجام ملی اظهار داشت: با توجه به شعارهای اقتصادی که مردم می دادند مسئولان باید در تصمیم های خود توجه ویژه ای به معیشت و اشتغال داشته باشند و قیمت کالا و خدمات را براساس تورم و درآمد مردم افزایش دهند.
استاد جامعه شناس از مردم خواست با حفظ آرامش، اعتراض و انتقاد داشته و اجازه به هنجارشکنان ضد ایرانی ندهند که اموال عمومی را آسیب و تخریب کنند.
وی با انتقاد از رفتار برخی از مسئولان دولت قبلی افزود: در دنیا مسئولان گذشته کشور در حمایت از دولت وقت گام بر می دارند و این درحالی است که در برهه زمانی فعلی برخی به دنبال تسویه حساب سیاسی و یا تبلیغات انتخاباتی هستند.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:محسن حسن نیا
/1602/1296/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.