علی محمد شاعری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود :امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی اعم از منافقان، فرصت طلبان و سایر گروه های معاند به دنبال سوء استفاده از مطالبات به حق مردم هستند ومعترضین نباید اجازه بهره برداری از مطالباتشان را به دشمنان بدهند.
وی راهکار اصلی جلوگیری از سوء استفاده دشمنان ، پیگیری مطالبات از مجاری قانونی میباشد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : دشمنان ما به دنبال بهره برداری از مطالبات مردمی برای ناامن کردن کشورمان هستند و بروز ناامنی در کشور شرایط اقتصادی را بحرانی تر خواهد کرد.
شاعری اظهارداشت : معاندان نظام جمهوری اسلامی که در سوریه، لبنان و عراق سیلی خوردند، امروز با ناامن جلوه دادن کشورمان به دنبال بهره برداری سیاسی اند و ملت ما همانند گذشته به اینها اجازه سوء استفاده را نخواهد داد.
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت که بخشی از مطالبات مردم در زمینه موسسات مالی و اعتباری، گرانی و مشکلات معیشتی و فساد صحیح و بحق میباشد و تمامی مسوولان دستگاه های اجرایی ، قانونگذاری و قوه قضاییه باید به قید فوریت اقدام لازم جهت حل مشکلات مردم انجام دهند.
وی اضافه کرد : مسوولان کشور باید بیش از گذشته خود را موظف به رفع مشکلات و گرفتاری مردم بدانند و با کنار زدن مدیران ناکارآمد در جهت حل مطالبات مردم گام برداریم.
این نماینده مردم در مجلس دهم بار دیگر با دعوت مردم به خویشتنداری و توصیه به نیروهای انتظامی و امنیتی به صبر و متانت در برخورد با مردم گفت که همه ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند حوادث ناگوار گذشته این بحران را نیز پشت سر می گذاریم و ملت ایران بار دیگر پیروز این میدان می شود.
خبرنگار: حسین فلاحتی * انتشاردهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.