به گزارش خبرنگار ایرنا ، قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نوشهر افزود :‌ در این لایحه حدود 87هزار میلیارد تومان در بخش رفاهی قشرهایی مانند افراد زیرپوشش بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره ) و بازنشستگان پیش بینی شده که این امر نشان از تدبیر و تشخیص درست دولت دوازدهم بوده است.
وی اظهار داشت :‌ رئیس جمهوری در زمان تقدیم این لایحه به مجلس شورای اسلامی به نکاتی مانند فقر زدایی ، ایجاد اشتغال فراگیر ، کاهش فاصله طبقاتی و برقراری عدالت اشاره کرد و بیان چنین موضوعاتی در حقیقت حرف دل نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دغدغه ملت ایران است.
این نماینده مجلس گفت : در حقیقت حل مشکل بیکاری ، فقر و برقراری عدالت در نظام اسلامی به آسانی میسر نیست مگرآنکه دیگر قوا در سایه همدلی ،‌همبستگی و همگرایی در این حوزه به کمک دولت بشتابند.
رئیس جمهوری اسلامی 19 آذر با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را تقدیم مجلس کرد.
بر اساس روند بررسی بودجه، احتمالا لایحه بودجه سال 97 کل کشور اوایل بهمن ماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.
فرماندار نوشهر نیز در این نشست با اشاره به محدودیت های مالی دولت گفت :‌ می توان بدون اتکا به منابع اعتباری دولت و با بهره گیری از امکانات موجود و اختیار ادارات گام های اساسی برای توسعه زیرساخت ها و حل مشکلات در این شهرستان برداشت.
علی شادمان افزود :‌ به عنوان نمونه در ساخت دوربرگردان در مسیرهای نوشهر- رویان و یا کنارگذر نوشهر- چالوس بدون توجه به اعتبارات دولت چنین اقداماتی در این شهرستان انجام گرفت.
شهرستان نوشهر با جمعیتی بالغ بر 129 هزار نفر در غرب مازندران قرار داردد.
خبرنگار :‌مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/7078 /1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.