به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در آیین نماز جمعه این هفته افزود: بسیاری از نارسایی‌ها و مشکلات، به دلیل عملکرد نادرست همین مسئولانی است که دائم از وضع موجود شکایت می‌کنند.
آل‌حبیب تصریح کرد: این روندِ اشتباه، مختص این دولت نیست بلکه در تمام دولت‌ها وجود داشته است.
امام جمعه موقت نوشهر اظهار داشت : متأسفانه برخی از مسئولان دستگاه قضایی نیز به جای اقدام عملی، فقط اعتراض می‌کنند.
آل حبیب گفت: قوه قضائیه و مدعی العموم بر اساس اختیاراتی که دارند باید با مدیران متخلف برخورد کند نه اینکه پس پایان کارش و یا بازنشستگی آن وقت به دنبال دستگیری باشد.
خطیب موقت جمعه نوشهر اظهار داشت: تخلفات مؤسسات مالی و اعتباری که یک‌شبه به وجود نیامده است و علاوه بر دولت، قوهٔ قضاییه و مجلس شورای اسلامی نیز باید پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: نتیجهٔ پرهیز از اقدام عملی و اکتفا به حرف این می‌شود ایران اسلامی با همه قابلیت‌های اقتصادی دچار مشکل تولید شود.
خطیب جمعه نوشهر همچنین هفتم دی، سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی را گرامی داشت و تأکید کرد: علم، روشنایی است و اگر جهل به سراغ ما بیاید دشمن هر کاری بتواند می‌کند.
آل‌حبیب از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در بررسی بودجهٔ سال 1397 دقت و حوصله به خرج دهند و از نظر کارشناسان استفاده کنند و بازار و مردم را ببینید.
وی تصریح کرد: دولتمردان عزیز را توصیه می‌کنم برای مردمی که 40 سال ایستاده‌اند بیشتر کار کنند زیرا این مردم مستحق خدمت‌اند.
آل‌حبیب، رأی مجمع عمومی سازمان ملل متحد را بر ضد تلاش اسرائیل برای انتقال پایتخت خود از اورشلیم به بیت‌المقدس، یک نهٔ بزرگ دنیا به آمریکا و اسراییل دانست.
خبرنگار: شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.