به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس خصوصا شهدای گمنام گفت : حضور و فعالیت دانشجویان در طرح های جهادی مناطق محروم کمتر از علم آموزی در دانشگاهها نیست.
علیرضا یونسی افزود : دانشجویان با حضور در طرح های جهادی در جهت رفع محرومیت در روستاها تلاش می کنند ضمن اینکه باید در سنگر تعلیم و تربیت بیش از پیش کوشش کنند چرا که آینده و پیشرفت کشور با اندیشه و علم ساخته خواهد شد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران هم در این آئین با اشاره به اهمیت تفکر بسیجی در جامعه گفت : دانشجویان بسیج استان با همین تفکر با برنامه سپاه کربلای مازندران در صدد رفع محرومیت سه دهستان با ضریب محرومیت بالا در استان هستند.
سردار بابایی افزود : حضور گروههای جهادی در روستا به دنبال دستور مقام معظم رهبری است و امسال نیز به همت گروه های جهادی ، مردم و همکاری دستگاه های دولتی برای رفع محرومیت در دهستان های سه هزار بخش خرم آباد تنکابن، پشت کوه ساری و شهدای بهشهر حضور فعال داشته باشیم.
وی ادامه داد : امسال در این دهستانها 18 طرح در بخش عمرانی اجرا شده است که خوشبختانه از برنامه پیش بینی شده نیز جلوتر هستیم.
رامسر با 70 هزار نفر جمعیت غربی ترین شهر استان مازندران است و از سه سال پیش مدفن پیکر پاک دو شهید بلندمرتبه و گمنام دفاع مقدس شد.
مراسم تدفین شهدای گمنام رامسر با حضور اقشار گسترده مردم در اربعین حسینی سال 1393 انجام و پیکر پاک این شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به خاک سپرده شد.
همچنین در این آئین از گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان مازندران نیز تجلیل شد.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.