به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری  وی افزود: 50 ماه در کنار و همراه با مردم فهیم و شایسته مازندران بودن درسهای بزرگی به ما آموخت که مهم ترین آن درس بزرگ وفاداری، فداکاری و گذشت، ایثار و تلاش بود .
ربیع فلاح با اشاره به این که همدلی، همزبانی و انسجام را بعنوان ظرفیتی مهم در استان پیگیری کردیم، تصریح نمود: ریاست محترم جمهوری در سفر به مازندران رسما اعلام کردند که مازندران در تحقق سیاست های دولت موفق عمل کرده است.
وی تصریح کرد: سالانه بیش از 200 نفر در طرح دریا و در تابستان غرق می شدند که با هماهنگی همه دستگاههای متولی و بسیج امکانات شاهد کاهش 70 درصدی غریق در استان مازندران بودیم و برای اولین بار اعتبارات ملی برای ساماندهی طرح دریا اختصاص یافت.
ربیع فلاح اظهار داشت: در حوزه اقتصادی می توان به کسب رتبه اول بسته رونق اقتصادی و ارائه تسهیلات در کشور با پرداخت قریب 500 میلیارد تومان برای 1108 واحد تولیدی در سال 95 ، کسب رتبه دوم در زیرساختهای فناوری نوین بعد از تهران ، جذب 100 درصدی تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی تبصره 26 در سال 95 ، کاهش نرخ بیکاری از 7 / 12 درصد سال 93 به 5 /9 درصد در تابستان 95 بر اساس اعلام مرکز آمار ایران و راه اندازی 909 واحد تولیدی جدید در دولت تدبیر و امید اشاره کرد.
وی با اشاره به این که در دولت تدبیر و امید مجموعا 8000 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان افتتاح شد، گفت: دولت در راه های مواصلاتی مازندران بیش از 500 میلیارد تومان هزینه نموده لیکن هنوز باید با جذب اعتبارات لازم در این راستا اهتمام نمود.
ربیع فلاح به آبگیری سد گلورد اشاره کرد و با تاکید بر پیگیری های لازم برای بهره برداری از سد هراز، افزود: 350 میلیارد تومان در حوزه گازرسانی طرح های در دست اقدام در استان وجود دارد و تا پایان سال 97 تمام روستاهای مازندران گازدار می شوند.
وی با اعلام این که بیش از 1000 میلیارد تومان در حوزه سلامت در استان در دولت تدبیر و امید هزینه شده است، خاطر نشان ساخت: 1000 مصوبه در ستاد تسهیل طی 4 سال گذشته در راستای رفع موانع واحدهای تولیدی به تصویب رسید.
ربیع فلاح با بیان این که صادرات استان طی 4 سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است، افزود: در سال جاری آمار طلاق در استان 7.5 درصد کاهش داشته است.
فلاح در پایان برای مهندس اسلامی استاندار جدید مازندران آرزوی توفیق و سربلندی نمود .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786542
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.