مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ازتعیین تکلیف زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد .

به گزارش ایلنا از ساری ،جلسه بررسی مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی رستم کلا قائم‌شهر با حضور موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، ادیانی و رضیان نمایندگان مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی و محمدی فرماندار قائم‌شهر، در شهرک صنعتی رستم کلا برگزار شد.

سید مصطفی موسوی در این جلسه گفت: شهرک صنعتی رستم کلا در زمینی به مساحت 27 هکتار ایجاد شد که هم‌اکنون 7 واحد تولیدی فعال با ظرفیت اشتغال 40 نفر در حال فعالیت می‌باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی رستم کلا اظهار داشت: بر اساس قانون، ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب باید دارای تعداد واحدهای بهره‌بردار بیش از 70 درصد و حجم فاضلاب واحدهای تولیدی مستقر در شهرک، بالای 100 مترمکعب در شبانه‌روز باشد.

موسوی بیان داشت: در 2 سال گذشته تمام اراضی خالی در شهرک‌های صنعتی، پس از بررسی و ارسال اخطار، تعیین تکلیف شده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 14 شهرک صنعتی استان دارای تصفیه‌خانه فاضلاب می‌باشند.

رضیان نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: تمام تلاش و حمایت دولت در راستای ایجاد اشتغال‌زایی به بخش تولید و صنعت است و باید با همراهی و همدلی و تکمیل زیرساخت، زمینه استقرار صنایع را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: بهبود مستمر فضای کسب‌وکار، افزایش تولید و اشتغال و بهره‌وری و افزایش صادرات می‌تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: دولت اقدامات مناسبی در خصوص ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی اجرا نموده و می‌تواند محرک خوبی برای تولید و صنعت باشد.

وی بیان داشت: حمایت از بنگاه‌هایی که مزیت رقابتی دارند و به‌نوعی در فرآیند توسعه نقش‌آفرینی می‌کنند، به تولید و اشتغال کمک می‌کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.