به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود : انتشار شایعه جاسوس بودن دختر آیت الله صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه نشان می‌دهد آنها برای رسیدن به اهداف خود حتی از بی‌پایه و اساس‌ترین و بزرگ‌ترین دروغ‌ها نیز خودداری نمی‌کنند.
وی یادآور شد : وقتی قوه قضاییه در برابر توطئه‌های آنان می‌ایستد و نمی‌گذارد نقشه‌های خود را عملی کنند، چاره را در این می‌بینند که به یک خانم خانه‌دار تهمت جاسوسی بزنند.
مشایخ اظهار داشت : انتشار چنین شایعاتی برای تخریب افکار مردم است زیرا دشمنان نظام اسلامی نمی‌توانند ایران مستقل را ببینند.
وی با اشاره به برگزاری مناسب حج امسال گفت : زائران ایرانی، کمابیش حجی عزتمندانه را انجام دادند و لازم است از فرصت حج برای آگاه کردن مسلمانان استفاده شود.
امام‌جمعه نوشهر بیان کرد : حج را نمی‌توان به‌سادگی تعطیل کرد بلکه باید ضمن انجام دادن آن، از ارزش‌های مذهبی دفاع و تبلیغات سوء بر ضد شیعه خنثی و با آن مقابله شود.
وی همچنین با تاکید بر توجه بیشتر به کسب حلال و تربیت دینی مناسب کودکان ، اظهار داشت: والدین باید کودکان را با تربیت دینی و اسلامی و حلال و حرام آشنا کنند.
خبرنگار : شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7517/1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.