به گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران ، این حادثه ساعت 6 و 50 دقیقه صبح امروز پنجشنبه به مرکز پیام اورژانس آمل اطلاع داده شد .
بر اساس این گزارش ، ماموران اورژانس پایگاه ' بایجان ' و پایگاه هلال احمر ' کهرود ' به محل حادثه در حدفاصل تونل 8 و 9 جاده هراز اعزام شدند ، ولی پیش از رسیدن آنها یک بانوی 35 ساله به همراه یک مرد 43 ساله و یک دختر 9 ساله در دم جان باخته بودند .
سه زن دیگر هم در این حادثه زخمی شدند که به وسیله آمبولانس های پایگاههای اورژانس و هلال احمر برای ادامه درمان به درمانگاه گزنک آمل منتقل شدند .
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که در ایام تعطیلات هموطنان زیادی برای استفاده از فضای جنگل و دریا به این استان سفر می کنند که بروز تصادفات منجر به فوت نیز در این ایام افزایش می یابد .
اورژانس مازندران ماهانه میانگین 6 هزار و 500 تا هفت هزار ماموریت انجام می دهد که در زمان تعطیلات و اوج گیری سفرها این میزان به بیش از هفت هزار ماموریت افزایش می یابد .
بر اساس گزارش های اورژانس مازندران ، دستکم یک سوم ماموریت های این مرکز برای خدمات رسانی به مصدومان تصادفات است .
مازندران 84 پایگاه اورژانس هوایی ، جاده ای و درون شهری دارد که با بهره گیری از 140 آمبولانس خدمات دهی به حادثه دیدگان را انجام می دهند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی *** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.