مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از راه اندازی شهرک‌های صنفی غیردولتی برای اولین بار در مازندران خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سید مصطفی موسوی گفت: این شهرک‌ها شامل شهرک صنفی غیردولتی برنج و شهرک صنفی غیردولتی بنکداران است که در آمل مستقر است.

سید مصطفی موسوی افزود: شهرک برنج با 410 عضو و شهرک بنکداران با 125 عضو در سال جاری ، آغاز بکار کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و کمبود زمین و شرایط اقلیمی  استان مازندران، ایجاد و راه‌اندازی چنین شهرک‌هایی در استان، ضروری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به فعالیت 39 شهرک و ناحیه صنعتی با 1 هزار و 923 هکتار در استان مازندران خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و با ایجاد 3 شهرک جدید در سال جاری با یک هزار و 53 هکتار مساحت در استان، تعداد شهرک‌های صنعتی مازندران به 42 واحد رسید و مساحت این شهرک‌ها نیز 57 درصد افزایش یافت.

موسوی اضافه کردن اراضی بایر و غیرقابل کشت به شهرک‌ها و واحدهای صنعتی را از مزایای افزایش سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران بیان کرد و گفت: زمینه انتقال صنوف تولیدی به‌ویژه صنوف آلاینده از حاشیه شهرها به شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

وی معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی را از برنامه‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام و تصریح کرد: واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی کمتر توسعه‌یافته مستقر هستند تا 13 سال و واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی توسعه‌یافته مستقر هستند تا 7 سال از معافیت مالیاتی برخوردار هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.