رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : این دوره از رقابت ها که با حضور 28 تیم بزرگسال و 8 تیم جوانان به مدت 20 شب در تالار ورزشی امام رضا (ع) برگزار شد، در پایان تیم فوتسال 213 در رده سنی بزرگسالان و تیم فوتسال بیژن جوان در رده سنی جوانان به مقام قهرمانی دست یافتند.
روح ا... امین شکوهی افزود : در رده سنی بزرگسالان به ترتیب تیم های شیرینی تلخ ، شهرداری خرم آباد و نیروی انتظامی مقام های دوم تا چهارم را از آن خود کردند و در رده سنی جوانان نیز تیم های شهید نژاد مقدم سلیمان آباد به عنوان نائب قهرمان و دهیاری تیل برده سر به مقام سوم دست یافت.
وی سطح کمی و کیفی این دوره از رقابت ها را خوب توصیف کرد و اظهار داشت : در رده سنی جوانان شایان شکرالهی و سید علی سیدی با هفت گل و در رده سنی بزرگسالان محمد ابوالقاسمی با سیزده گل آقای گلی این رقابت ها را به دست آوردند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن خاطر نشان کرد : در پایان این رقابت ها از پیشکسوتان ، داوران و بازیکنان شاغل در لیگ فوتسال کشور که تنکابنی هستند تجلیل به عمل آمد.
به گفته شکوهی ، در حاشیه برگزاری این رقابت ها یک دیدار دوستانه بین تیم فوتسال پیشکسوتان شهرستان تنکابن و تیم فوتسال شموشک نوشهر برگزار شد که با نتیجه سه بر یک به نفع پیشکسوتان شموشک نوشهر به پایان رسید .
وی هدف از برگزاری رقابت های جام رمضان را شناسایی استعدادها در رشته های مختلف ورزشی با کمک مربیان فوتسال برشمرد و یادآور شد : در ماه مبارک رمضان امسال ، رقابت های مختلفی در رشته های فوتسال ، والیبال پیشکسوتان بالای 45 سال ، مینی بسکتبال و بدمینتون این شهرستان برگزار شد .
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
1899/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.