به گزارش خبرنگار ایرنا ، این جشن را ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی در مازندران به صرف افطاری برنامه ریزی کرد و پس از آن هم تعدادی از فعالان سیاسی پیرامون نتایج انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی کردند.
محسن نریمان رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در مازندران همدلی و وفاق را مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت اصلاح طلبان در این انتخابات دانست و گفت : اگر این پیروزی رخ داده به واسطه انتقال درست اطلاعات و برخورد منطقی با مسایل بوده است.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید مسائل کشور با تدبیر و منطق حل و فصل می شود ، افزو : از این پس نفوذ کلام برخی از مخالفان در مدیریت دولت دوازدهم نباید موجب تفرقه شود.
نریمان با بیان این نکته که قطعا در دولت دوازدهم تدبیر و امید ، نیروهای خودی ، دلسوز و همراه باید روی کار بیایند ، گفت: این دولت با آگاهی و اراده مردم فرصت ادامه کار پیدا کرده است و به طور یقین نیروهای دلسوز ، همراه و طرفدار آن باید در راس کارهای مدیریتی قرار بگیرند.
نریمان بر ضرورت وحدت و همدلی میان نیروهای هوادار دولت تاکید کرد و افزود : نوسازی در هیات دولت و در رده های مدیریت پایین تر کشور ایجاد می شود.
رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در مازندران همچنین خواستار اظهار نظر و تحلیل مسایل سیاسی کشور به صورت منطقی و با تدبیر شد و گفت : با وجود این که ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی تحلیلی که از استان مازندران داشت این بود که ممکن است رقیب ایشان بیشتر رای بیاورد ، اما با همت شما همراهان و دلسوزان اصلاح طلب ، مردم مازندران بدرستی رئیس دولت یازدهم را مورد حمایت خود قرار دادند.
نریمان توسعه و اعتلاء استان را مهم ترین خواسته اصلاح طلبان از دولت دوازدهم عنوان کرد و افزود : برای رسیدن به این خواسته منطقی باید همدل و همراه و منسجم باشیم.
** حمایت اعتقادی از روحانی
مهدی احمدی فولادی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران و رئیس ستاد حسن روحانی در شهرستان ساری هم در این مراسم گفت : از دولت منتخب اصلاح طلبان توقع داریم بدرستی با به کارگیری مدیران همراه و طرفدار خود ، توجه کند.
وی با بیان اینکه دولت نهم در 100 روز اول 14 هزار مدیر را جا به جا کرده بود ، افزود : این درحالی است که دولت یازدهم در 100روز اول فقط 700مدیر همسو با خود را برگزید .
احمدی فولادی از رئیس دولت هفتم و هشتم و حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی به عنوان پشتیبان دولت دوازدهم یاد کرد و افزود : امروز مهر این 2 عزیز در دل همه اصلاح طلبان عمیق تر شده است.
وی نقش و اثرات حضور جوانان در انتخاب دوباره دکتر روحانی به عنوان رئیس دولت دوازدهم را بی بدیل توصیف کرد و گفت : حضور مردم در این انتخابات اعتقادی بوده است و به رقیب هم کاری نداشتیم چرا که هر موقع مردم پای صندوق رای آمده اند ، اصلاح طلبان پیروز میدان بوده اند .
در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران یک میلیون و 242 هزار و 652 نفر از رای دهندگان معادل 62 و 11 صدم درصد از شرکت کنندگان در انتخابات به حسن روحانی رای دادند.
دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز بیشترین آرای مردم مازندران را کسب کرده بود .
اعتماد مجدد مردم مازندران به حسن روحانی برای ریاست جمهوری دوازدهم در حالی رخ داد که باغداران و کشاورزان این استان در آذر ماه سال 95 به خاطر سرمای کم سابقه بخش زیادی از محصولات تولیدی خود را از دست دادند و این موضوع مهم ترین سوژه ضد تبلیغ رقبا علیه عملکرد دولت یازدهم در این استان بود .
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهند : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.