به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسئول ستاد دکتر حسن روحانی در جویبار در این مراسم گفت : از همه شهروندان این شهرستان که با حضور 86 درصدی خود در انتخابات شرکت کرده اند و بار دیگر به مرد امید و اعتدال رای داده اند تشکر می کنم.
اسماعیل فکوری به عملکرد خوب دولت در چهار سال دور اول ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود : انتظار همه ما از دولت در دور دوم چهارساله ، رفع مشکلات مطالبات مردم و رفع بیکاری جوانان است تا از شرمندگی مردم که با اعتماد راسخ به روحانی رای داده اند در بیایم.
وی با تاکید براینکه شهرستان جویبار دارای توانمندیهای زیادی در بخش های صنعت ، کشاورزی و ورزش است ، گفت : می طلبد که با عنایت ویژه ، این توانمندی های بالقوه را به فعل تبدیل کنیم تا دغدغه بیکاری برطرف شود.
مسئول ستاد حسن روحانی در جویبار با تاکید براینکه مسئولین در آمار ها اعلام می کنند که این شهرستان افراد بیکار ندارد ، ادامه داد : باید اعلام کنم که در هر خانه دو یا سه فرد تحصیل کرده وجود دارد که شغلی ندارند.
وی به شهرک صنعتی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد : شهرک صنعتی و تعداد زیادی از واحدها به خاطر نداشتن تسهیلات لازم در حال تعطیلی است که می طلبد با تزریق نقدینگی این فرصت را ایجاد تا شهرک صنعتی از حالت رکود خارج و به فعالیت در آید.
فکوری گفت : همچنین در این شهرستان 18 کیلومتر تا ساحل فاصله است اما به خاطر نداشتن راه مواصلاتی بهره برداری لازم صورت نمی گیرد ، زیرا امسال از 20 میلیون مسافری که در ایام تعطیلات به استان مازندران سفر کرده اند سهم جویبار تنها 20 هزار مسافر بوده است.
مسئول ستاد روحانی درجویبار اضافه کرد : از نمایندگان انتظار می رود که در خصوص گشایش راه چهاربانده قائمشهر و جویبار مشکل را برطرف کنند تا شاهد رونق اقتصادی شهر باشیم .
وی شهروندان جویباری را افرادی سخت کوش توصیف کرد و گفت که طی سال های گذشته جمعیت این شهرستان 90 هزار نفر بوده است که به خاطر نبود امکانات اکثرا به شهر هم جوار مهاجرت کرده اند که باعث کم شدن تعداد امار شهروندان جویباری شده است .
این مراسم با حضور گسترده مردم ، جمعی از مسئولان و یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر با نظم و شکوه خاصی برگزار شد.
در این مراسم خواننده مشهور مازندرانی ایمان فلاح اشعاری را قرائت کرد و آواز محلی خواند .
در شهرستان جویبار 51 هزار و 122 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که از این میزان بیش از 85 درصد با حاضر شدن در پای صندوق های رای به کاندیدهای مورد نظر خود رای داده اند.
در این شهرستان میزان رای دکتر حسن روحانی 27 هزار و 630 رای یعنی 57 درصد از کل آراء بوده است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.