ستاد مردمی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در مازندران روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای از حضور گسترده مردم در این رویداد سیاسی و اعتماد دوباره به این نامزد رئیس جمهوری قدردانی کرد.

ایلنا:در این بیانیه آمده است : از مردم حق شناس مازندران که در استقبال پر شور از ریاست محترم جمهوری در سفر انتخاباتی به دیار سبز علویان، سنگ تمام گذاشتند و دوباره خاطره ی سفر سال ٩٢ را برای ایشان زنده کردند و در ٢٩ اردیبهشت ٩٦ نیز بر عهد پیشین خود پای فشردند؛ تا نشان دهند که هرگز خدمتگزاران واقعی ملک و میهن را تنها نمی گذارند، سپاسگزاریم.

در این پیام نوشته شده است : شما مردمان صبور و آگاه که با وقوف به همه کاستی ها در استان و نقدهایی که به درستی به مدیران دولت یازدهم داشتید ، وقتی پای منفعت عمومی کشور به میان آمد، آب به آسیاب تمامیت خواهان نریختید و نجیبانه، پا به پای دیگر مردمان این سرزمین زخم خورده، برای زنده نگه داشتن امید، تلاش و کوشش کردید.

در پایان پیام ستاد مردمی حسن روحانی در مازندران آمده است : دولت دوازدهم با درک شرایط و بررسی کارنامه مدیران کشوری و استانی خود، به ترمیم بدنه مدیریتی اهتمام می ورزد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.