حبیب الله ساداتی روز چهارشنبه در همایش روحانیون و مداحان عتبات عالیات مازندران به وجود 220 کارگزاری عتبات و عالیات دارای مجوز رسمی در استان اشاره کرد و افزود : امنیت و خدمات تعریف شده بر اساس بعثه مقام معظم رهبری فقط به زائرانی که در کارگزاری های دارای مجوز ثبت نام کنند، ارائه می شود.
وی اضافه کرد : برخی گزارش ها نشان می دهد که قاچاق انسان در برخی از کاروان های کشور صورت می گیرد ،که باید مراقب باشیم.
مدیر کل حج و زیارت استان مازندران با اشاره به اعزام سالانه 45هزار زائر به عتبات عالیات ،خاطر نشان کرد: هر چند در گرفتن هتل های نزدیک و با امکانات مطلوب تر در سفر های کربلا معلی با مشکلات مواجه هستیم ، اما مطمئن باشید ، سفر در کاروان های دارای مجوز از امنیت بالایی برخوردار است.
حجت اسلام یوسف یوسف پور مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری نیز در این همایش یاری دادن به مردم، کمک کردن، حاجت دیگران را برآورده کردن و رفع اشکال کردن از فضلیت های خدمت به زئران برشمرد و گفت: احسان و نیکی کردن در سفر عتبات عالیات تکلیف شرعی مداحان و روحانیون کاروان ها است.
وی خدمت به زائران را اجرایی و معنوی دانست و گفت: امروز هر چه خدمات معنوی به زائران در سفر به عتبات عالیات بیشتر و بهتر نهادینه شود،؛ به طور یقین پس از بازگشت از سفر این فرهنگ در جامعه ترویج می شود.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/6990
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.