به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن روحانی عصر روز گذشته 25 اردیبهشت ماه به مازندران سفر و در سالن سیدرسول حسینی ساری سخنرانی کرد.
روزنامه های بشیر ، خبرشمال و وارش چاپ مازندران نیم صفحه اول شماره روز سه شنبه خود را به ' استقبال گرم مازنی ها ' از این نامزد رئیس جمهوری انتخاب کردند .
بشیر با عنوان ' سلام قاطع و دوباره مازندران به روحانی ' عکسی از ازدحام جمعیت در داخل و خارج سالن سیدرسول حسینی را منشتر کرد و آن را با استقبال مردم این خطه شمال کشور در سال 92 در مسجد جامع شهرساری از روحانی قابل مقایسه دانست .
خبرشمال دیگر نشریه محلی مازندران که از گستره نفوذ بیشتری نیز برخوردار است با چاپ عکسی از جمعیت استقبال کننده از روحانی ، تیتر خود را از زبان مردم ساری نوشت که خطاب به روحانی گفتند ' هم پیمان با سراسر ایران ، دوباره شما را تکرار می کنیم ' .
وارش دیگر روزنامه چاپ مازندران نیز با انتشار عکس از استقبال مردم این خطه شمال کشور از حسن روحانی تیتر خود را به بخش از سخنان این نامزد رئیس جمهوری در ساری اختصاص داد که گفته بود : مردم باید بین قاضی و وکیل انتخاب کنند.
این سفر همچنین در بیشتر پایگاههای خبری مازندران که بیش از 90 پایگاه دارای مجوز را شامل می شود نیز بازتاب گسترده ای داشت.
در حالی روزنامه های محلی پرشمارگان مازندران سفر روحانی را بازتاب داده اند که سفر یک روز قبل سید ابراهیم رئیسی دیگر نامزد این دوره از انتخابات رئیس جمهوری ، و سفر پیش تر محمد باقر قالیباف و میر سلیم را تقریبا تا منعکس نکردند و یا خیلی سرد با آن مواجه شدند.
با وجود بازتاب گسترده سفرانتخاباتی حسن روحانی از سوی نشریات محلی و پایگاه های خبری در مازندران که با چاپ عکس نیز همراه بود ، 2 خبرگزاری کشوری که پیش از این سفر سیدابراهیم رئیسی به مازندران را به صورت لحظه ای پوشش داده و حتی آمار حاضران در سخنرانی وی را با بزرگنمایی اعلام کردند ، تنها سخنان حسن روحانی در اجتماع مردم ساری را با عکس آرشیوی از روحانی منتشر کردند و هیچ عکسی از حضور مردم مخابره نکرده اند.
از شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات رئیس جمهوری تاکنون از 6 نامزد این انتخابات 4 نامزد به استان مازندران سفر کردند که بیشترین استقبال مازنی ها از 2 نامزد اصلی حسن روحانی و سید ابراهیم رئیسی انجام شد.
روحانی در استادیوم سید رسول حسینی و رئیسی در مصلای شهر ساری سخنرانی کردند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.