فرهاد عسگری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مازندران روز شنبه درحاشیه جلسه توجیحی بازرسان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای می تواند یک انتخبابات خوبی را برای کشور رقم بزند.
وی اظهارداشت: تاکنون جلسات مختلفی را هیات بازرسی استان مازندران تحت عنوان کلاس های آموزشی از گلوگاه تا رامسر برگزار کرد تا در این راستا بتوانیم در صیانت از آراء و برگزاری انتخابات سالم تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه مازندران دارای 22 شهرستان است و برای هر شهرستانی سه بازرس در نظر گرفته شده است؛ افزود: تعداد 66 نفر عضو هیات بازرسی شهرهای مازندران هستند.
وی با بیان اینکه انتخابات در هشت شهر مازندران به صورت الکترونیکی برگزار می شود؛ گفت: در این هشت شهر دیگر برگه های اخذ رای وجود ندارد و رای دهندگان به صورت الکترونیکی رای خواهند داد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و 896 بازرس و 283 سربازرس برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای های شهر و روستا در مازندران بکارگیری شدند .
وی افزود: بازرسان کارت بازرسی برای حضور در سرصندوق های رای را می توانند روز های سه شنبه و چهارشنبه جاری از طریق سربازرسان تهیه کنند.
عسگری بیان کرد: هر 15 بازرس زیر نظر یک سربازرس قرار دارند و بازرسان می توانند برای تهیه این کارت به این افراد مراجعه کنند.
خبرنگار: زینب حبیب پور گودرزی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7328/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.