محسن رضوی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در 2 مناظره انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که به صورت زنده از صداو سیما پخش شد نامزدها در بیشتر مواقع به جای پاسخ به سئوالات مطرح شده ، جواب یکدیگر را می دادند.
وی تصریح کرد: با توجه به نقش تعیین کننده این مناظره ها در انتخاب مردم باید نامزدها بیشتر توجه خودشان را معطوف به پاسخگوی شفاف و قانع کننده به سئوالات مطرح شده کنند تا مردم با دیدگاهها و برنامه های آتی آنها آشنا شوند.
وی خاطرنشان کرد: مناظره ها در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به سایر دوره های گذشته از تشنج کمتری برخوردار است.
استاد جامعه شناسی دانشگاه فرهنگیان نوشهر رعایت بیشتر مسایل اخلاقی را در مناظره ها خواستار شد و افزود: با توجه به سابقه سیاسی و کاری نامزدها و به عنوان رئیس جمهوری آینده ایران اسلامی مردم انتظار بیشتری از نامزدها دارند که باید محقق شود.
وی مهمترین دغدغه امروز جامعه را مسایل اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: نامزدها با بیان برنامه های آینده خود در زمینه رونق اقتصادی کشور، برخورد با کالای قاچاق و افزایش کیفیت تولیدات داخلی و کاهش بیکاری می توانند رای مردم را به خود جلب کنند.
رضوی نیا تصریح کرد: برنده مناظره افرادی خواهند بود که علاوه بر حرکت در حول اخلاق محوری به صورت علمی مشکلات کشور را موشکافی و برای آنها راهکارهای واقع بینانه و مناسب ارائه دهند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی هاشمی طبا، سید ابراهیم رئیسی، سید مصطفی میرسلیم و محمدباقر قالیباف نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری هستند.
روز جمعه هشتم و 15 اردیبهشت ماه 2 مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی برگزار شد و قرار است سومین و آخرین مناظره پیش از انتخابات در روز جمعه 22 اردیبهشت ماه برگزار شود.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.