به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری ابتدا در منزل شهیدان والا مقام اسداالله و عسکری کلانتری حضور یافت و سپس به دیدار خانواده شهید مدافع حرم اهل بیت (س) سعید کمالی رفت و از جانفشانی های این شهیدان والامقام و خانواده آنان تجلیل کرد.
معاون حقوقی رییس جمهوری در این دیدارها تصریح کرد : پشتوانه اصلی نظام، سرمایه و معنویت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و خدمت به این عزیزان، وظیفه و افتخاری برای دولت تدبیر و امید است و رییس جمهوری نیز همواره بر این امر تاکید کرده اند.
انصاری در دیدار با خانواده شهید کمالی تصریح کرد: شهدای حرم اهل بیت(ع) مظلومیت مضاعف دارند و در دیار غربت جان خود را فدای اسلام کردند که طبعا اجر آنان نیز مضاعف است.
معاون حقوقی رییس جمهوری ادامه داد: اگر حضور به موقع جمهوری اسلامی ایران و شهدای مدافع حرم نبود،به ساحت مقدس قبور ائمه اطهار در عراق و سوریه جسارت می شد و در عین حال با داعش و عوامل استکباری هم مرز می شدیم.
شهید اسدالله کلانتری در سال 61 در عملیات رمضان و طلبه شهید عسکری کلانتری در سال 65 و عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
شهید سعید کمالی نیز در دفاع از حرم اهل بیت (ع) توسط تروریست های تکفیری در سوریه به مقام والای شهادت نائل شد.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.