به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام سید حسین مومنی در این مراسم که در مصلای بهشهر برگزار شد ، گفت : کار شهدای مدافع حرم، در استمرار راه شهدای دفاع مقدس و جهاد در حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های آن است.
وی با اشاره به اینکه شهدا با دل بریدن از دنیا ، زرق و برق دنیوی و دوری از ریا به این جایگاه رسیدند ، افزود : فرزندان آب و خاک ما هیچگاه از ارزش های اسلامی و دینی جدا نشدند و زمانی که دشمن وارد کشور شد از انقلاب و میهن دفاع کردند و اکنون هم از مرزهای اسلامی دفاع می کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت : دشمن برنامه ریزی وسیعی را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب در پیش گرفته است و باید آگاهانه در ادامه مسیر انقلاب حرکت کنیم و با افزایش بصیرت، اهل معرفت بوده و از تزویر و ریا دوری کنیم.
مومنی ادامه داد : شهدای مدافع حرم ما با استفاده از سبک زندگی اسلامی، ساده و اهل بیتی و در ادامه راه شهدا به این درجه رسیدند و اکنون مهم ترین وظیفه ما در قبال شهدا، انقلاب و اسلام، قرار گرفتن در مسیر شهدا و ولایتمداری است.
وی با تاکید بر الگوبرداری از زندگی شهدا ، گفت : سیره و روش عملی شهدای دیروز و امروز الگو و سبک زندگی جوانان در همه دوران باشد باشد و باید جوانان با استفاده از روشی که آنان برای سعادت و سلامت خود در پیش گرفتند، زندگی خود را اهل بیتی کنند.
در عملیات خان طومان سوریه در اردیبهشت ماه سال گذشته، 13 رزمنده مازندرانی به شهادت رسیدند که تاکنون پیکر 3 تن از آنان به وطن بازگشته است.
شهید محمد بلباسی از قائم‌شهر، شهید علی جمشیدی از نور، شهید رضا حاجی‌زاده از آمل، شهید حسن رجایی‌فر از بابل، شهید سید رضا طاهر از بابل، شهید سیدجواد اسدی از ساری، شهید سعید کمالی از میاندرود، شهید محمود دادمهر از ساری، شهید علیرضا بربری از بابلسر، شهید علی عابدینی از فریدونکنار، شهید حسین مشتاقی از نکا، شهید رحیم کابلی از بهشهر و شهید یدالله قنبری از بهشهر از شهدای خان طومان هستند.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.