به گزارش خبرنگار ایرنا ، 118 هوگوپوش از 13 کشور جهان برای شرکت در بخش مردان و 19 تکواندو کار زن هم از پنج کشور در بخش زنان در این مسابقات که از صبح فردا یکشنبه به میزبانی مازندران آغاز می شود ، شرکت دارند.
مسئول برگزاری این مسابقات شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که 19 تکواندوکار زن از کشورهای هند ، سوریه ، لوگزامبورگ ، افغانستان و 2 تیم اقتصاد پژوهان ایران و شهرداری ساری از ایران در چهار وزن منهای 49 ، منهای 57 ، منهای 67 و به اضافه 65 در این دوره از مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.
سیدحسین زینال حسینی افزود : 118 هوگوپوش مرد هم از کشورهای عراق (4 تیم)، افغانستان (3 تیم )، پاکستان (2 تیم)، روسیه (2 تیم)، ایران( 2 تیم) هند، یونان، ‌ارمنستان، آذربایجان، عمان، لوگزامبورگ، سوریه و مجمع الجزایر آفریقایی ' سیشل' در این مسابقات مقابل هم قرار می گیرند .
وی ادامه داد : مسابقات مردان در 10 وزن منهای 54 ، منهای 58 ، منهای 63 ، منهای 68 ، منهای 74 ، منهای 78 ، منهای 87 و به اضافه 87 کیلوگرم برگزار می شود.
مسئول برگزاری این مسابقات گفت که مسابقات زنان در 2 نوبت از ساعت 9 صبح روزهای یکشنبه و دوشنبه و مسابقات مردان هم از ساعت 14 در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.
زینال حسینی افزود : آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات هم عصر یکشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مسابقات جام فجر ایران یکی از مسابقات معتبر فدراسیون جهانی و دارای گرید یک است ، گفت : ' میلان کوئین ' عضو شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو که ناظر فنی مسابقات جام باشگاههای آسیا بود ، به عنوان ناظر فنی بیست و هشتمین دوره جام فجر نیز حضور خواهد داشت.
زینال حسینی ادامه داد: به لحاظ معتبر بودن مسابقات بین المللی جام فجر، فدراسیون جهانی برای نفر اول هر وزن 10 امتیاز ، نفر دوم 6 و نفر سوم هر وزن سه و 6 دهم امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک اختصاص خواهد داد.
مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر از معتبرترین مسابقات در قاره آسیاست که در تقویم مسابقاتی سالانه فدراسیون جهانی نیز ثبت شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا با حضور هشت تیم آسیا روزهای پنجشنبه و جمعه هفته پیش در ساری برگزار شد که در پایان تیم شهرداری ورامین قهرمان شد و تیم های شهدای مدافع حرم ساری ومقاومت به ترتیب دوم وسوم شدند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.