مهندس آهی، مدیر عامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران صبح امروز با حضور دکتر پاریزی مدیر عامل هلدینگ شرکت آینده پویا معارفه شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از  روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران جلسه تودیع مهندس شیخ مونسی و معارفه مهندس آهی، مدیر عامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران صبح امروز با حضور دکتر پاریزی مدیر عامل هلدینگ شرکت آینده پویا ، اعضای هیئت مدیره ، قائم مقام ، معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

مدیر عامل هلدینگ شرکت آینده پویا ضمن اشاره به شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان محور تولید و اشتغال استان و یکی از اولویت های شرکت هلدینگ آینده پویا ابراز امیدواری کرد با درایت و تدبیر مدیرعامل جدید مسیر ساماندهی شرکت ادامه یابد.

وی ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید و اشتغال در شعار امسال اذعان کرد همه ی که همه ما بر این پیمان هستیم که تولید در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ادامه پیدا کند و در مسیری که رهبری بدان اشاره کردند با قدرت گام برداریم.

پاریزی همچنین از زحمات مهندس شیخ مونسی در دوران تصدی مسئولیت تشکر کردند.

در بخش دیگری از این جلسه مهندس شیخ مونسی ضمن ابراز امیدواری جهت گشایش در وضعیت شرکت از تلاش همکاران در مدت تصدی مسئولیت تشکر کرد.

در ادامه جلسه مهندس آهی مدیریت عامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن تبریک ایام میلاد حضرت علی و تشکر اززحمات مهندس شیخ مونسی به نامگذاری امسال مبنی بر تولید و اشتغال  ابراز امیدواری کرد با کمک خداوند متعال ، سهامداران و  همکاران روز های پایدار و با دوامی را برای شرکت شاهد باشیم.

گفتنی است مهندس آهی پیش از این مدیریت شرکت اتمسفر را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.