طهمورث قاسم نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 6 نفر در بخش تولیدات گیاهی، 34 نفر در بخش صنایع کشاورزی، 14 نفر در بخش شیلات و 116 نفر در بخش تولیدات دامی بود.
مدیر جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه این شهرستان رتبه نخست جذب اعتبارات بسته رونق تولید را در استان مازندران کسب کرده است، اظهار داشت: این تسهیلات به 56 واحد کشاورزی و دامپروری برای بهسازی واحدهای فعال و فعال سازی واحدهای غیر فعال پرداخت شد.
وی گفت: برای حمایت از باغداران و به منظور اجرای بند 'و' تبصره 13 قانون بودجه سال 95 درخصوص امهال سه ساله تسهیلات بانکی کشاورزان خسارت دیده، پارسال یک هزارو 977 پرونده کشاورز بدهکار بانکی دارای شرایط شناسایی و به تصویب کارگروه رسید.
وی با اشاره به اینکه مبلغ تسهیلات قابل امهال کشاورزان خسارت دیده بیش از 725 میلیارد ریال بود، اظهار داشت: 14 بانک عامل در این زمینه همکاری کردند که بیشترین سهم مربوط به بانک کشاورزی با یک هزار و 707 پرونده و با حدود 490 میلیارد ریال تسهیلات بود.
بارش برف اول آذرماه سال گذشته با دمای 14تا 16درجه زیر صفر که منجر به یخبندان در مازندران شد، 940 میلیارد تومان به محصولات کشاورزی این استان خسارت وارد کرد .
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/6990
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.