خسرو طالبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پویش ' نه به ریختن زباله ' در ایام نوروز کار ارزشمندی است که می تواند در فرهنگ سازی جامعه برای شهری زیبا موثر باشد.
وی با بیان اینکه منابع طبیعی از نعمت های خدادادی است ، گفت : منابع طبیعی همچون جنگل ، مراتع ، دریا برای زیستن بهتر افراد در جامعه قلمداد شده است بنابراین باید در حفظ آن کوشا باشیم.
معاون فرماندار جویبار ادامه داد: قطعا نریختن زباله در این مکان ها و زیبا نگه داشتن طبیعت در سلامت زندگی افراد موثر خواهد بود.
طالبی نریختن زباله در طبیعت را یک وظیفه همگانی دانست و گفت : شهری زیبا داشتن و احترام به منابع طبیعی باعث می شود تا انسان آرامش بهتری را توام با چشم اندازهای زیباتر تجربه کند .
وی با اشاره به اینکه زندگی ماشینی باعت شده تا شاهد تولید زباله های بیشتری باشیم ، افزود : بنابراین ما باید در جهت تولید کالاهایی که در جذب طبیعت راحت تر هستند تلاش و برنامه ریزی کنیم.
معاون فرماندار جویبار برگشتن به زندگی قدیمی را یک راه مهم تلقی کرد و ادامه داد: همه ما باید تا جایی که مقدور است از امکانات قدیمی برای زببا سازی محیط زیست استفاده کنیم.
طالبی راه دیگر را راه اندازی کارخانه کمپوست و زباله سوز اعلام کرد که برای حفظ محیطی زیستی زیبا و سالم موثر است.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.