ابوالحسن رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که 13 میلیارد و 600 میلیون ریال از این مبلغ کمک غیرنقدی شامل بسته های غذا ، سبد کالای شب عید ، پوشاک ، کیف و کفش بود.
وی ادامه داد : همچنین 150 میلیون ریال کمک نقدی از سوی نیک اندیشان جمع آوری شده است که هم اکنون همکاران کمیته امداد در حال توزیع سبد کالا و وجه نقد بین مددجویان نیازمند خود هستند.
جشن احسان و نیکوکای همه ساله از 14 تا 21 اسفند ماه برگزار می شود.
امسال در قائمشهر هشت پایگاه ثابت ، چهار پایگاه سیار و 12 همکار از مجموعه کمیته امداد به صورت چهره به چهره برای نیازمندان تحت پوشش کمک جمع آوری کردند .
رئیس کمیته امداد قائمشهر با بیان اینکه جشن نیکوکاری در یکی از مدارس این شهرستان به صورت پایلوت برگزار شد ، گفت : در این مدرسه حدود 10 میلیون ریال جمع آوری شده است.
رنجبر ادامه داد : با توجه به اینکه قریب به 303 مدرسه در این شهرستان وجود دارد مقرر شد تا آموزش و پرورش کل وجوهاتی را که در جشن احسان و نیکوکاری جمع آوری شده است برای کمیته امداد ارسال کند تا این اداره بعد از 48 ساعت آن را به صاحب اصلیش یعنی آموزش و پرورش باز گرداند و آنها به خانواده های نیازمند اهداء کنند.
وی افزود : امسال قرار شد تا دهیارانی که در روستاها سبد کالا جمع آوری کرده اند با کمیته امداد همکاری کنند تا این اداره بتواند به مددجویان خود کمک کند.
رنجبر با اشاره به اینکه در طی سال گذشته حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته احسان و نیکوکاری جمع آوری شده بود ، گفت که از این مبلغ 500 میلیون ریال با مشارکت آموزش و پرورش به صورت نقدی جمع آوری شده است ، و 2 میلیارد ریال در قالب سبد کالا با همکاری بخشداری و دهیاری و بازار و اصناف جمع آوری شده بود.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.