به گزارش خبرنگار ایرنا، ربیع فلاح روز یکشنبه همزمان با روز شهید در همایش تجلیل و تکریم خانواده شهدای مازندران در ساری افزود : فرهنگ ایثار و شهادت باعث ماندگاری و رشد و توسعه کشور شده است و این فرهنگ باید در جامعه ما نهادینه شود.
وی ادامه داد : ما برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی نیاز به فرهنگ ایثار و شهادت داریم وبا این روحیه کشور رو به جلو حرکت می کند.
نماینده عالی دولت در استان مازندران اظهار داشت : مسئولان باید فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل آینده کشور تببین کنند و با ظرفیت های این فرهنگ ما می توانیم به اهداف آینده کشور امیدوار باشیم.
فلاح افزود : دولت تدبیر و امید و تمام کارگزاران دولت در کشور خود را مدیون خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران می دانند و با وجود تنگناها ، دولت به دنبال رفع مشکلات پیش روی خانواده معظم شهداست.
نماینده ولی فقیه در مازندران هم در این مراسم گفت : ظرفیت های معنوی ایثار و شهادت جامعه ما را با وجود موانعی که دشمنان ایجاد کردند، رو به جلو برد.
آیت الله نورالله طبرسی افزود : ما با وجود گذشت سه دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی همچنان به ظرفیت های ایثار و شهادت نیاز داریم.
وی ادامه داد : دشمنان نظام جمهوری اسلامی با توانمندی که در حوزه رسانه ای در اختیار دارند، به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ما باید از این فرهنگ در برابر تهاجم فرهنگی خارجی حمایت کنیم.
امام جمعه ساری فرهنگ ایثار و شهادت ، پیروی از ولایت فقیه و وحدت را مبنای توسعه وپیشرفت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت : در آستانه انتخابات سال 96 دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه هستند و دلسوزان نظام باید از هراقدامی که اختلافات را افزایش می دهد، پرهیز کنند.
مازندران 10هزار و 400 شهید دارد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.