حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید داگستری قائمشهر در گفت و گو به خبرنگاران افزود : در راستای مقابله با ویروس کرونا حوزه سلامت یکی از مهم ترین حوزه هایی است که مسئولین باید به آن توجه داشته باشند و دستگاه قضایی نیز تمام تلاشش را برای برخورد هرگونه تهدید در این زمینه به کار می گیرد.

وی گفت : از آغاز شیوع ویروس کرونا ، دستگاه قضائی بویژه دادستان ها در سراسر استان با هماهنگی فرمانداران ، اعضای شورای تامین ، علوم پزشکی ، شبکه بهداشت ، صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی تشکیل شد تا هر جا که نیاز به مداخله و صدور حکم بود بدون درنگی اجرایی و برخورد قاطع و قانونی با احتکارگران انجام شود.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد : در راستای مقابله با ویروس کرونا ، چند پرونده در دادگستری ها تشکیل شده ، اما بیشتر پرونده ها به خاطر صلاحیت در تعزیرات حکومتی تشکیل و حکم صادر شده است.

وی افزود : طبق اعلام مدیر کل تعزیرات حکومتی بیشتر این پرونده ها مورد بررسی قرار گرفته است و  افرادی که تخلف و قاچاق کرده اند به مجازات قانونی محکوم شده اند .

اکبری با هشدار به اخلالگران کرونایی گفت : افرادی که از این وضعیت سواستفاده کنند حتما با اقدام قاطع دستگاه قضائی و تعزیرات حکومتی مواجه خواهند شد .

رییس کل دادگستری مازندران همچنین با اعلام این که یکی از برنامه های مهم قوه قضائیه بهبود ارائه خدمت رسانی به مردم  و حفظ شان قضات است ، افزود : به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم حدود ۳۸ هزار متر مربع فضا ساختمانی در سراسر استان در حال ساخت است .

وی هدف از ساخت این میزان فضای ساختمانی را بهبود وضعیت محل ارائه خدمت رسانی قضائی به مردم و قضات برشمرد و گفت :  امیدواریم تعدادی از این فضاها در هفته قوه قضائیه به بهره برداری برسد و همچنین برای تکیمل سایر پروژه ها هم با تلاش جهادی همکاران بزودی و در سال جاری شاهد بهره برداری آنها خواهیم بود .

همچنین با حضور رییس کل داگستری مازندران ، ساختمان جدید دادگستری قائمشهر به بهره برداری رسید.

رییس کل دادگستری مازندرن هزینه ساخت این ساختمان را ۱۲۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

اکبری با اشاره به اینکه ساختمان جدید دادگستری قائمشهر در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است ، افزود : این ساختمان با ۶۵ اتاق از محل اعتبارات قوه قضائیه به بهره بردرای رسیده است .

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد : در این شرایط کرونایی و با توجه به طرح فاصله گذاری احتماعی ایجاب می کرد تا این ساختمان هر چه زودتر به بهره برداری برسد که در نیمه شعبان به بهره برداری رسیده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.