به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت: با توجه به تصویب، ابلاغ و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی شهرهای استان دستگاه قضایی ضمن برقرای ارتباط و تعامل با فرمانداران و سایر عوامل ،روسا ودادستان ها باید نسبت به حضور میدانی در محل های اجرای طرح اقدام کنند.  
رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: همچنین باید در طول مدت اجرای آن برای  نظارت بر عملکرد عوامل اجرایی طرح و مساعدت در اجرای هرچه بهتر و اتخاذ تصمیم مقتضی در جهت رفع مشکلات احتمالی آن  اقدام کنند.

وی ادامه داد: نتیجه اقدامات  به صورت پیامکی و سپس گزارش کتبی منعکس شود و دادستان مرکز استان نیز نسبت به پیگیری اجرای دستورالعمل فوق در سراسر استان و گزارش آن اقدام کند.
این مقام عالی قضایی استان مازندران همچنین اظهار داشت: دستگاه قضایی  با کسانی که از اجرای این طرح سرپیچی کنند یا با رفتارهای نا هنجار درامنیت و آرامش جامعه اختلال ایجاد کنند به شدت برخورد می کند.
اکبری تاکید کرد: دادستانها ودیگر ارگانهای مرتبط نظامی و انتظامی در این زمینه ورود جدی داشته باشد زیرا تمهیدات اتخاذ شده مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور کنترل شیوع این ویروس است و این امر در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی و مساعدت لازم در جهت کنترل هر چه بهتر مبادی ورودی شهرها می باشد.
وی  به فعالیت شعب کشیک قضایی در استان مازندران در ایام تعطیلات نوروز در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: کلیه شعب  قضایی استان  در ایام نوروز  فعال بوده و قضات کشیک  برای ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعین  در تمامی حوزه های قضایی آماده به خدمت می باشند.

طرح ملی  فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از بامداد روز جمعه هشتم فروردین در مبادی شهرهای مختلف مازندران آغاز شده‌است.  ‎

طبق اطلاعیه استانداری مازندران به منظور مقابله و ممانعت از گسترش شیوع کرونا در کشور طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.