به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ( ره) مازندران، احمد سعادت اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تولید این ماسک ها  در مراکز نیکوکاری شهرستان‌های ساری، قائمشهر، آمل، بابل و میاندورود انجام می شود.

 وی با بیان اینکه خط تولید ماسک در این مراکز در حال افزایش است ،گفت : حدود ۱۰۰ نفر در این مراکز در تولید ماسک و گان  کمک می کنند .

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: برای مددجویان تحت حمایت این کمیته ، بسته های اقلام بهداشتی تهیه و بین آنها توزیع می شود.

وی بیان داشت: این بسته های بهداشتی شامل مایع دستشویی ، مواد ضد عفونی ،ماسک ،صابون ، دستمال کاغذی ،پودر دستی است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت:قبل از شروع سال نو نیز به همت ستاد فرمان اجرایی امام(ره) چهار هزار اقلام بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده دست،محلول ضدعفونی کننده سطوح و ماسک تهیه و بین مددجویان ۱۱ شهرستان توزیع شد.
 وی  از همراهی و مشارکت مردم  استان  مازندران با کمیته امداد تقدیر کرد و افزود: مازندرانی ها می توانند از طریق تلفن همراه  با شماره گیری #۸*۰۱۱*۸۸۷۷*  و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ کمک های  مردمی خود را به منظور پیشگیری از بیماری کرونا واریز کنند .

استان مازندران سه میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱۲۷ هزار نفر در قالب هشتاد هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.