مجید ابراهیم نژاد روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: به ۲۰ واحد صنفی دیگر در سطح شهرستان سوادکوه شمالی اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

وی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا ۲ اکیپ تیم بازرسی در سطح شهرستان سوادکوه شمالی در حال گشت زنی هستند ، گفت : به منظور مقابله با ویروس کرونا بازدید از نانوایی های سطح این شهرستان در حال انجام شدن است و هیچ گونه گران فروشی نداشته ایم .

بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا استان مازندران مقرر شد کلیه واحدهای صنفی به غیر از قصابی‌ها، نانوایی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تامین‌کننده کالای اساسی تا تاریخ ۱۵ فروردین در مازندران تعطیل باشند.

پیش از این هم در راستای پیشگیری از این ویروس واحدهای صنفی غیرضروری در روزهای یک شنبه ، سه شنبه و پنج شنبه تعطیل بوده است .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت سوادکوه شمالی از تولید و توزیع ۳ میلیون دستکش مونتاژ یکبار مصرف در یکی از واحدهای صنعتی این شهرستان خبر داد و افزود : این دستکش ها با نامه علوم پزشکی مازندران در بین شهرهای بابل ، ساری ، سوادکوه و سوادکوه شمالی توزیع شد .

ابراهیم نزاد در پایان با بیان اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا ۲۰ تن مواد ضدعفونی دست و سطوح در این شهرستان تولید شد ، گفت که مواد ضدعفونی دست و سطوح را بین بیمارستان ها ، دانشگاه های علوم پرشکی و تجهیزات پزشکی توزیع کرده ایم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.