به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و همچنین عید مبعث، با اشاره به وضعیت اقتصادی برخی دهک‌های جامعه و برخی مشاغل با ویروس کرونا دچار مشکل شدند گفت: سپاه چالوس با کمک نیروی‌های بسیج، پایگاه‌های مقاومت و خیرین اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی در این شهرستان کرد.

داغمه چی از توزیع بسته‌های حمایتی ۳۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در بین خانوارهای آسیب دیده خبر داد و افزود: این بسته‌ها حاوی مواد غذایی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، کنسرو، حبوبات و موادشوینده، مرغ و گوشت مورد نیاز خانواده‌ها است.

فرمانده سپاه چالوش در ادامه با اشاره به تولید مواد ضدعفونی اضافه کرد: با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تولید برخی از نیازمندی‌های مردم از جمله ماسک، الکل، ژل و مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان کردیم.

داغمه چی از تولید ۸ هزار ماسک در روز خبر داد و یادآور شد :۳ کارگاه بزرگ تولید ماسک توسط نیروهای بسیج در شهرستان چالوس راه اندازی شد و بیش از ۱۰۰ کارگاه کوچک خانگی نیز با کمک بسیج سازندگی مشغول به تولید ماسک‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1388112
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.