پویش " سهم من در مقابله با ویروس کرونا که از سوی خبرگزاری ایرنا آغاز شد، در میان اقشار مختلف با استقبال گسترده روبرو شد. 

برخی از مشاوران تحصیلی که فعالیتشان در عرصه راهنمایی برای کنکور است ، با پیوستن به این پویش کلاس های خود را تعطیل کردند تا با حضور دانش آموزان در خانه بخشی از زنجیره انتقال ویروس کرونا را پاره کنند. 

علی پیش نماز زاده یکی از مشاوران تحصیلی مازندرانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تمامی کلاس های کنکور خود را لغو کرده از دانش آموزان خواستم تا در خانه هایشان بمانند. 

وی با بیان اینکه سلامتی دانش اموزان و مردم از هر مسئله ای مثل کنکور واجب تر و مهم تر است ، افزود: تلاش کردم تا با توصیه به دانش اموزان ازانها بخواهم تا ویروس کرونا را جدی گرفته و تمرکز خود را برای جلوگیری از این ویروس بگذارند. 

وی همچنین از ایجاد گروههای آنلاین برای اطمینان از حضور دانش اموزان در خانه اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های این گروه مجازی جلوگیری از عدم حضور دانش اموزان در تجمعات چهارشنبه آخر سال یا همان چهارشنبه سوری است . 

به گفته این مشاور تحصیلی ، امشب سه شنبه قرار است برای دانش آموزان به صورت مجازی و آنلاین کلاس برگزار کنم تا از خروج انها برای آیین چهارشنبه سوری جلوگیری کنم. 

علاوه بر این با همکاری دانش اموزان سعی کردیم برای حمایت از تولید کنندگان اقلام بهداشتی کمک های نقدی جمع اوری کنیم. 

نیما اسماعیل پور از دیگر مشاوران تحصیلی مازندرانی نیز با پیوستن به پویش سهممن در مقابله با کرونا گفت: تا کنون هزینه های دانش آموزان پشت کنکوری خودم را به آنها بازگرداندم تا به این صورت آنها را تشویق به خانه ماندن کنم . 

وی با بیان اینکه سلامتی دانش اموزان از هرچیزی مهم تر است ، افزود: به صورت مستمر با والدین دانش اموزان ارتباط دارم و از سلامتی و عدم خروج آنها از خانه پیگیری می کنم. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.