به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمدحسین زادگان با اشاره به مخاطره آمیز بودن حضور در برنامه های چهارشنبه آخر سال گفت: مردم عزیز مازندران با تغییر رفتاری که در این ایام داشته اند، با ماندن در خانه و پرهیز از اجتماعات، خادمان خود را در چهارشنبه آخرسال همراهی می کنند.
رییس ستاد مقابله با کرونای مازندران با بیان این که برنامه های چهارشنبه آخر سال و شیوع ویروس کرونا مقارن شده اند، به همراهی های مردم استان در روزهای اخیر اشاره کرد و یادآور شد: مردم و خدمت گزاران آنان در بخش های مختلف دست در دست هم به مقابله با ویروس کرونا رفته اند و امیدواریم در روزهای پیش رو بویژه چهارشنبه آخر سال این همکاری ها تداوم یابد و با پرهیز از اجتماعات غیر ضرور و مخاطره آمیز، با کمترین هزینه از این مرحله ها عبور کنیم.
ماندن در خانه در نوروز
استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن نوروز باستانی و ضرورت ایجاد تغییر در نگاه و رفتار جامعه برای مقابله با این بیماری مهلک، یادآور شد: با رفتارهای صحیح و دوری از اجتماع کردن و ایجاد ترافیک و حوادث تلخ در این شب، زمینه را برای خدمت رسانی فعالان این عرصه فراهم کنیم و با ماندن در خانه جلوی شیوع کرونا را بگیریم.
حسین زادگان افزود: در ایام نوروز با گوش فرادادن به پیام ها و دستورالعمل های نهادهای بهداشتی و درمانی، انتظامی و امدادی و خدماتی و همراهی با ستاد مدیریت پیشگیری و کنترل ویروس کرونای استان و شهرستان ها بویژه رعایت بهداشت و عدم رفت و آمدهای غیر ضروری خصوصا در کانون های پرجمعیت، زمینه را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس در جامعه فراهم کنیم.
مقام عالی دولت در مازندران گفت: مردم نگران کالاهای اساسی نباشند و آگاه باشند که برای دسترسی به مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی، تمهیدات لازم اندیشیده شد.
براساس آمار وزارت بهداشت تاکنون ابتلا بیش از یک هزار و ۳۷۴ نفر به ویروس کرونا در مازندران قطعی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.