فرزاد گوهردهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته ها شامل اقلام بهداشتی ماسک ، دستکش ، صابون و مایع دستشویی و موادضدعفونی کننده می شود که میان کودکان کار و خیابانی استان توزیع شد. 

وی همچنین گفت: در این بسته حمایتی اقلام غذایی شامل حبوبات ، برنج ، مرغ و روغن نیز موجود است که به کودکان کار و خیابانی و یا سرپرستان آنان تحویل شد. 

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به شرایط سخت این روزها برای مددجویان بهزیستی به خصوص کودکان کار و خیابانی و زنان سرپرست خانوار ، افزود: در این شرایط نیاز حضور و کمک پررنگ خیرین بیش از هر زمان دیگر احساس می شود. 

گوهردهی اظهار داشت: نباید جامعه نسبت به افراد آسیب پذیر در هر شرایطی بی تفاوت باشد ، در حالی که اکنون شرایط بسیار سخت و نگران کننده است. 

وی تعداد کودکان کار و خیابانی شناسایی شده مازندران را حدود ۲۴۰ نفر عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه مسئولیت ساماندهی این کودکان با بهزیستی نیست ، اما به عنوان جامعه آسیب پذیر حمایت از آنان یک تکلیف برای بهزیستی محسوب می شود. 

حدود ۲۵۰ هزار نفر در استان مازندران تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۵۸ هزار نفر معلولوین جسمی و حرکتی شدید هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.